Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappelen mieheni kanssa.. voiko DD-kupit olla roikkumatta

Vierailija
29.06.2011 |

En itse ymmärrä, miten se on mahdollista, jotenkin miettii, että jos on niin paljon massaa, niiden on PAKKO roikkua, kun eihän tissit kasva kattoon. En ehkä ymmärrä en. No, mielipiteitä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne DD-kupit roikkuu edes vähän, jos ovat aidot. Eri asia, jos ovat ylös laitetut implantit ja/tai nahkaa kiristetty.

Vierailija
2/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että roikkuisivat. Rinnan suuri ympärys on sitten se joka kupin kokoakin kasvattaa.

Kun itsellä oli vielä 70DD:t joskus 15 kesäsenä, niin eivät kyllä roikkuneet tippaakaan.

Nyt vasta nämä alkavat roikkua, kun kuppi on kasvanut K:hon. Mut ei kyllä vieläkään roiku pahasti. Kropasta se on niin paljon kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi vänkäät miehellesi, että DD:t eli E:t on rumemmat, koska roikkuvat?

Osuinko oikeaan?

Vierailija
4/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joko D tai sitten E. Mulla E75 ja ei roiku, olen 27 v. Kynä EI pysy rinnan alla. Mutta eivät nämä pallomaisen muotoiset ole.

Vierailija
5/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä hoikka. Eivät roiku, vielä ainakaan.

Vierailija
6/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on kaapissa DD-kupilla varustetut liivit... ja onhan EE-kuppikin olemassa.

Vierailija
7/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, rintani roikkuvat ja pahasti. Kynän lisäksi rinnan ala pysyy kyllä koko penaali.

Minulla kasvoi jo 8.luokalla rinnat D-kokoon, ja roikkuivat jo tuolloin vaikka olen pitänyt aina hyvä liivejä siitä asti kun rinnat alkoivat kasvamaan.

Minulla ja siskollani, sekä äidilläni on selvästi sellainen kudostyyppi, ettei iho vain ole kimmoisa. Ihon roikkuva "luonne" ilmenee myös muuallakin kehossa. Esim. jo ensimmäisen raskauden jälkeen vatsanahka ei palautunut, yhtään ennalleen, vaan jäljelle jäi tyhjä roikkuva mahareppu (kuten myös siskollani ja äidilläni). Ja toisessa raskaudessa vauvamaha venytti mahanahkaa siten uudestaan, että esikoisesta tullut mahareppu jäi roikkumaan alle, ja uusi raskaus venytti uuden repun. Eli toisen lapsen syntymän jälkeen jäljelle jäi kaksi roikkuvaa nahkareppua mahanseudulle. Vielä ei ole onneksi pakaroista kadonnut rasvakudosta, mutta sekin on minulla edessä, eli äidilläni ja siskollani alkoi kummallakin päälle kolmekymppisenä kadota takapuolesta rasva+vähäinenkin kimmoisuus, ja pakaranahat alkoivat roikkumaan kuin esirippu.

Eli järkeilisin että se on kudostyypistä kiinni, roikkuuko rinnat ja minkä kokoisina. Uskon että vaikka itselläni olisi huomattavasti pienemmät rinnat (kuten äidilläni on B-kuppi), niin myös nekin roikkuisivat.

Kun taas ystävälläni on saman kokoiset rinnat kuin minulla, kaksi raskautta takana, saman kokoinen kuin minä, myös terveelliset elämäntavat, ja ikää myös 30vee, niin hänellä on edelleen kauniin pyöreät ja kiinteät rinnat, jotka eivät roiku, sekä maha palautunut kauniisti raskauksista, ei siis roikkuvaa nahkaa. :)

Meitä on siis kaikenkarvaisia! :)

(Ja p.s: minulla myös kaapissa liivejä, joissa merkataan koko joko DD:nä tai E:nä. Riippuu siis valmistajan tavasta merkata.)

Vierailija
8/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko niin, että dd ei ole sitten iso.

että roikkuisivat. Rinnan suuri ympärys on sitten se joka kupin kokoakin kasvattaa.

Kun itsellä oli vielä 70DD:t joskus 15 kesäsenä, niin eivät kyllä roikkuneet tippaakaan.

Nyt vasta nämä alkavat roikkua, kun kuppi on kasvanut K:hon. Mut ei kyllä vieläkään roiku pahasti. Kropasta se on niin paljon kiinni.

Vierailija
9/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joko D tai sitten E. Mulla E75 ja ei roiku, olen 27 v. Kynä EI pysy rinnan alla. Mutta eivät nämä pallomaisen muotoiset ole.

Vierailija
10/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa silarit ja on aika pienet rinnat. Ymmärrän, mihin pyritä tässä, mutta ei ole mun mies sellanen, tuskin mun kanssa oliskaan, jos rintojen koolla olis väliä.

t. ap

ja siksi vänkäät miehellesi, että DD:t eli E:t on rumemmat, koska roikkuvat?

Osuinko oikeaan?

Vierailija
11/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nämä mun mielestä 'roikkuu'. Ei ole rumaa, mutta roikkuu silti.

t. ap

Vierailija
12/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

DD-kuppeja on!!! Jos kävisitte joskus ostamassa kunnon liivit alan liikkeestä, tulisitte huomaamaan, että DD-kuppeja on! Ja DD-kuppi on myös aika yleinen kuppikoko suomalaisille naisille. Suomalaiset naiset ei vaan sitä välttämättä itse tajua, kun ostavat mitä sattuu liivejä jostain henkkamaukalta. Itse ostan liivini change-liikkeestä ja siellä myyjä on AINA sovittamassa mukana, että tulee varmasti oikean kokoiset liivit.

Vierailija
13/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen malliset etteivät roiku, napakat ja ikäänkuin kiinteästi kasvavat rintakehän ympärille. En osaa selittää :D

Se jolla E75 ja ei roiku. Ja ps. Jos on E75 ja hoikka, ovat ne rinnat kookkaat, minä ainakin saan kuulla näistä jatkuvasti.

Vierailija
14/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettii ap.

sen malliset etteivät roiku, napakat ja ikäänkuin kiinteästi kasvavat rintakehän ympärille. En osaa selittää :D

Se jolla E75 ja ei roiku. Ja ps. Jos on E75 ja hoikka, ovat ne rinnat kookkaat, minä ainakin saan kuulla näistä jatkuvasti.

Vierailija
16/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tietää roikkuuko. Ja siellä on silaria, joten eri asia... kai... näyttäkää luonnolliset.

t, ap

Vierailija
17/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tietää roikkuuko. Ja siellä on silaria, joten eri asia... kai... näyttäkää luonnolliset.

t, ap

että E-kuppi on iso.

Vierailija
18/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tissini ovat suunnilleen tämän muotoiset: http://www.stephenmcculley.co.uk/images/images/breast_enlarge_case1a_f…

Eivät siis roiku eivätkä kasva kattoa kohti... Kynä ei pysy tissin alla.

Vierailija
19/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tissini ovat suunnilleen tämän muotoiset: <a href="http://www.stephenmcculley.co.uk/images/images/breast_enlarge_case1a_f…" alt="http://www.stephenmcculley.co.uk/images/images/breast_enlarge_case1a_f…">http://www.stephenmcculley.co.uk/images/images/breast_enlarge_case1a_f…;

Eivät siis roiku eivätkä kasva kattoa kohti... Kynä ei pysy tissin alla.

Mulla oli tollaset teininä. Nyt E-kuppi ja paljon paljon isommat. Olen aina hankkinut liivini liiviliikkeestä.

Vierailija
20/24 |
29.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi