Mitä päättelisit tällaisesta vastauksesta?
Yhdest naisesta oletin hänen olevan lesbo.. kerroin viestissä että tunnen vetoa häneen (olen tosin miehen kanssa jne.)., vaikka vaisto ohjas nyt ilmeisesti täysin metsään. Niin hän vastasi, että hyvä kun uskallan kysyä, meni sitten persiilleen tai ei. Ei suoraa vastausta, mutta noin. ??
Kommentit (38)
mitä itse haluat naisesta? Kokeilun, suhteen? Ystävän?
Mitä mies painaa vaakakupissa? Älä pliis ainakaan petä...jos mies ei enää nappaa ni se ulos ennen muita naisia tai miehiä :)
Ehkä kaikkea tuota! Varsinaista seksiä en ole vailla, sen tiedän. Haluaisin kokea miltä tuntuu halailla ja suukotella naisen kanssa..
ap
Ehkä kaikkea tuota! Varsinaista seksiä en ole vailla, sen tiedän. Haluaisin kokea miltä tuntuu halailla ja suukotella naisen kanssa..
ap
Kirjoita ja kerro ettet tiedä tulitko ymmärretyksi ja että sinua kiinnostaisi ystävyyden lisäksi myös halailu ja pussailu tämän naisen kanssa. Musta on reilua että toinenkin tietää mitä sinulla on mielessä. Kaikkia ei natsaa olla "kokeilu" toiselle.
myöskin, että hän ei varmaankaan kuulu samaan kastiin kuin minä, sen perusteella mitä hän viesteistäni on ymmärtänyt.. Tätä myös ihmettelen, koska hän kuitenkin on lesbo tai bi. Mutta en enää kehtaa kysellä, tuntuu, etten kehtaa edes näyttäytyä hänelle :(
ap
Auttaisi, jos yhtään voisi avata kontekstia. Voisiko sama kasti tarkoittaa pettäjiä? Toiset (toivon, että useimmat) eivät ole kiinnostuneita tulemaan väliin, jos joku on parisuhteessa. Toisaalta, se voi myös tarkoittaa tällaisia "bi-curious" hetskuja, jolta ap nyt tähänastisten vastausten perusteella vaikuttaa.
Toisaalta juuri tuosta syystä koin hieman loukkaavan tuon kommentin, ettei hän kuulu samaan kastiin... että jos hän ajattelee minut siis pettäjänä. No kai sitä olisinkin sitten. Mutta MIKSI hän on sitten pitänyt flirttiä silmäpeleineen hymyineen ja niin edelleen?? Mihin on pyrkinyt? Taidan olla kohta hyvin hyvin vihainen ;o/
ap
on toki tiennyt että olen naimisissa ja äiti!! Silti on flirttaillut ja tuijottanut ja vaikka mitä.
ap
Flirtti on aikuisten leikkiä, pikkukivaa, jonka ei tuossa tapauksessa ole tarkoitus johtaa mihinkään, vaan lähinnä piristää flirttaajan ja flirtin kohteen päivää. Ei se mitään pettämistä ole. Ja voihan myös olla, että hän on ihan luonnostaan sellainen flirttaava tyyppi (itse olen vähän samanlainen) ja sinä taas olet ihastuspäissäsi ylitulkinnut tilanteen, ja voilà, soppa on valmis.
Flirtti on aikuisten leikkiä, pikkukivaa, jonka ei tuossa tapauksessa ole tarkoitus johtaa mihinkään, vaan lähinnä piristää flirttaajan ja flirtin kohteen päivää. Ei se mitään pettämistä ole. Ja voihan myös olla, että hän on ihan luonnostaan sellainen flirttaava tyyppi (itse olen vähän samanlainen) ja sinä taas olet ihastuspäissäsi ylitulkinnut tilanteen, ja voilà, soppa on valmis.
Mutta että, vuosia jatkuvaa tällaista..? Itse olin aluksi varsinkin sellainen, etten lähtenyt mukaan, kun hän pyrki juttusille ja tuli lähelle aina kun tilanne salli. Hän selvästi osoitti että on kiinnostunut.
Ymmärrän kyllä kevyen flirtin mikä on päivän piristystä mutta tällainen ei ole ihan sellaista..
ap
viitti kovin tarkasti kuitenkaan täällä kirjoitella...
en ole nähnyt häntä moneen kuukauteen. Olen vältellyt. Okei, se on omaa tyhmyyttäni, mutta en ole voinut muutakaan. Kuitenkin, minun pitäisi hänet piakkoin taas kohdata, jopa puhua hänen kanssaan, pakkotilanne, ja olen ihan kipsissä, miten ihmeessä selviän.. hävettää, nolottaa, ja niin edelleen. Antakaa edes selviytymisvinkkejä! Toisekseen minusta tuntuu, että hän halusi vain kokeilla kuinka pitkälle olen valmis menemään.. eli toisaalta myöskin suututtaa :O
ap
oletko siis ihastunut siihen naiseen vai harmittaako sua vaan jos hän ei oikeasti haluakaan sua??
En tiedä oikein mitä ajatella.. ehkä olin ihastunut, toivon että se on mennyt ohi, en ole nähnyt häntä nyt pitkään aikaan (olen vältellyt siis). Silti välillä mietityttää.
ap
Jätä nyt se naisparka rauhaan ja ymmärrä, etti kaikkia todellakaan vähempää voisi kiinnostaa olla jonkun heteron hiplattavana ja miettiä, kuinka tämän hetskun karvainen äijä heti perään työntää kyhmyisien munansa siihen samaan läpeen.
Mautonta meininkiä ja se kasti tarkoittaa pettäjien kastia, eli parisuhteessa eläviä, jotka haluavat sekä syödä kakun että pitää sen. Älä tuhlaa aikuisten ihmisten aikaa tekemällä heistä vastentahtoisia fantasioidesi kohteita. Hohhoi, ai että halailla ja pussailla...
No miksi hän sitten itse yritti alunperin "vongata", siitähän kaikki lähtikin? Tiesi kyllä että olen naimisissa.
Ja joo, todellakin hän saa minun puolestani olla rauhassa.
ap
että olet vain tullut tylysti torjutuksi?
Olen mies ja voin kertoa omasta kokemuksestani, että tuo on joillekin naisille hyvin tyypillistä käytöstä. Annetaan ymmärtää (mutta ei ymmärretä antaa) ja katsotaan saadaanko toinen kiinnostuneeksi ihan vaan kiusallaan. Sitten kun toinen tarttuu syöttiin, niin vetäydytään ja ollaan mukamas ihmeissään, että miten sä nyt sen mun harmittoman flirttailun tolleen tosissaan otit?
Nuorilla naisilla (ja tytöillä) se pannaan sen piikkiin, että halutaan kokeilla saadaanko vastapuoli kiinnostumaan ja se on jokseenkin ymmärrettävää, kuuluu naiseksi kasvamiseen. Minusta kuulostaa siltä, että mielenkiintosi kohde ei ole vielä aivan täysin aikuistunut ja leikkii tahallaan tunteillasi. Toki voisit itse miettiä mitä olet tekemässä aviomiehellesi, jos haikailet selän takana naisten perään. Ei sekään aivan reilua peliä ole.
Jos suora kysymyksesi naiselle sai kerran tuollaisen vastauksen kuten kerroit, niin eiköhän se viesti mennyt kuitenkin perille ja jos hän ei suoraan kerro olevavansa kiinnostunut, niin ei kannata jäädä arvailemaan. Yleensähän se, että ei sanota suoraan kyllä eikä ei tarkoittaa, että ei olla kiinnostuneita. Sillä, että kuulutaan eri kastiin tms. ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Jos on oikeasti kiinnostunut toisesta ihmisestä niin ei siinä tuollaisista "pikku asioista" paljon murehdita, niin kuin varmaan tiedät itsekin.
Hän myös sanoi viestissä, että tulisin puhumaan hänen kanssaan (näemme siis harrastuksen parissa) mutta ei halunnut tavata minua. Minusta taas on kiusallista mennä puhumaan silloin kun ympärillä on paljon muitakin.
Tjaah, enpä tiedä miten häneen jatkossa suhtautuisin ja miten käyttäytyä hänen läsnäollessaan. Kuitenkin tunnen oloni hieman jollain tapaa loukkaantuneeksikin, sille ei voi mitään.
ap
rohkeasti mielipiteitänne! Minulla ei ole ketään, kenen kanssa voisin asiasta jutella, ja tämä vaivaa minua vaikka olen asiasta toisaalta yli päässytkin jo..
ap