naapurin lapset sotkivat liiduilla koko jalkakäytävän
ei siis mitään kaunista piirustelua, vaan sotkuja vaan. Näin naapurini asian minulle ilmaisi, kun haki myötätuntoa. Mä en oikein ymmärtänyt tuohtumista, noihan katoaa ekassa sateessa. Sanoin et mäkin oon piirtänyt pienenä...
Onko muita joiden mielestä liiduilla ei saa pirtää yleisillä jalkakäytävillä?
Kommentit (15)
mennä ja piirtää kaikille kaduille hämähäkin väärinpäin. Siitäs saatte. Ja siitä!
Mut joitakin niuhoja nyt häiritsee kaikki.
Meidän kujalla jokaikinen kujan lapsi (15 lasta) piirtelevät kadun täyteen eikä ketään haittaa. Hienoa vaan että lapsilla muutakin tekemistä kuin pelata pleikkareilla!
runo naapurin rapun oven eteen, jos se vaikka kelpais :D
Ai että paikallislehdessä asti valitusta, onneksi ihmisten ongelmat on näin pieniä...
sisätiloihin. On muuten aika nihkeää siivottavaa rappukäytävästä. Meillä talkkari pesee sotkut pois sitä mukaa kun niitä tulee.
niuholle seuraavan kerran, että pesee pois juuriharjalla, jos ei miellytä.
Kiva katsella, kun konttaa siellä jalkakäytävällä turhaan...
ainakin lapsille opettaa ettei mitä vaan ja mihin vaan mene sottaamaan.
ne katuliidut on hauska juttu niin kauan kuin niitä käytetään oikein. esim. toisten lapsien kiusaamiseen ja kirosanojen kirjoitelu saisi loppua lyhyeen
kun sanoin et piirtelin itekin pienenä. "Ai sä oot niitä vapaan kasvatuksen saaneita" :DD
Mut hyvä et tuo tuohtuminen on poikkeus av-raadinkin mielestä.
asfalttiin kuin spreijaamista rakennuksiin. Noin kärjistetysti.
Ei minua ainakaan ole koskaan haitannut vaikka muksut asfalttiin piirtelevät. Kiva vain, että heillä on mukavaa tekemistä. Sateessahan ne sitten lähtevät.
katypöly kuin jokin lasten liitu....:D
ongelma talkkarilla on, ei osaa hankkia mattoa kenkien pyyhkimistä varten?!?
mennä ja piirtää kaikille kaduille hämähäkin väärinpäin. Siitäs saatte. Ja siitä!
On nyt taas joillakin ongelmat, voi helevetti. Antaa lasten piirtää!
Mä oikein ite annoin lapsilleni liidut et saivat piirtää rivitalomme ajotielle. En muista et kukaan olisi sanonut mitään mutta tiedän kyllä parin asukkaan ajatukset ilmeistä!
Pääasia et lapsille oli hauskaa, pari kertaa intoa riitti tähän hommaan. Eivät piirtele kaupungilla joten olisko se into siihenkin loppunut!!
Mun äiti aikoinaan valitti, kun me lapset sotkemme lumihangen kävelemällä siinä. Kaunis piha, koskematon lumihanki, oli ihanteena. Valitti kyllä myös, miksi olemme niin paljon sisällä. No, kun ulkona ei saa tehdä mitään kivaa, ei edes kävellä pihan lumihangessa, ettei mene lumihanki ruman näköiseksi.
sillä jokunen viikko sitten joku valitti jossain meidän paikallislehdessä tekstaripalstalla juuri noista katuliitupiirustuksista.