MIkä olisi sopiva tuntipalkka sisarenpojalle joka tulee lapsenvahdiksi?
Kommentit (7)
Onko kyseessä vaikka 8-vuotias, jolle pitää olla vaan turvana ja voi mainiosti nukkua vaikka koko päivän tai pelata tietokoneella vai oikeasti hoidettavat pienet?
Eli montako lasta ja minkä ikäisiä? Tuollaisen kouluikäisen kanssa päivystämisestä antaisin 20 euroa/pv olettaen, ettei oikeasti vaadita muuta kuin olla saatavilla. Jos taas olisi oikeasti hoidettavia ja huolehdittavia, niin eikö se MLL:n taksakin ole sen 8 Euroa/h?
Taksa pitää olla vähintään yhtähyvä kuin ammatikseen vastaavia töitä tekevän, mielellään enemmän, ettei se sukulaislapsi vain joudu riistetyksi.
7-vuotiaalla on varmaan kavereita ja omia touhuja, joten tuo teini pääsee helpolla? Lähinnä siis duuni on olla hiukan seurana ja enimmäkseen vain paikalla, jos tulee hätä?
Maksaisin 4-5 Euroa/h. Mäkin voisin tosta rahasta hoitaa helposti tuollaista, vaikka olen LTO ja ikää jo 36. Pienten lasten hoitaminen on ihan toinen juttu ja se on oikeasti rankkaa..
ei palkkaa tarvitse maksaa vaan nuori on silkasta auttamisen ilosta apuna.
Me luetaan varmaan eri palstaa, koska itse en ole koskaan törmännyt täällä esittämääsi vaihtoehtoon. Sen sijaan tuntipalkka lastenvahdille palstan mukaan voi olla jopa korkeampi kuin sen töihin lähtevän lapsen vanhemman...
Me luetaan varmaan eri palstaa, koska itse en ole koskaan törmännyt täällä esittämääsi vaihtoehtoon. Sen sijaan tuntipalkka lastenvahdille palstan mukaan voi olla jopa korkeampi kuin sen töihin lähtevän lapsen vanhemman...
En ymmärrä mitä järkeä on edes palkata sitä sukulaislasta, kun koulutetun MLL:n hoitajan voi palkata samaan hintaan.