Minkälaisella naisella on liskoja/käärmeitä?
Kerro mielikuvistasi tai ihmisistä, joita tunnet.
Kommentit (5)
fiksulla ja kauniilla,korkeasti kouluttautuneella tuttavallani oli opiskeluaikoinaan käärmeitä. Ja rottia joita syötettiin käärmeille.
ollut jo 10 vuotta. Olen parikymppinen äiti, ammattikorkeakoulun käynyt, asiakaspalvelutyössä arvostetussa liikkeessä. Miksi pitäisi olla joku friikki, jos on söpö gekko? Käärmeet on sitten eri juttu, niitä on hevi-ihmisillä ;)
tunnekylmä, epä-äidillinen, siivoton, epäsosiaalinen, huumeidenkäyttäjä, matalasti koulutettu, lesbo (mielikuvia)
ovat monenlaisia, enkä liitä heihin ihmeempiä stereotypioita. Samantyyppisiä kuin akvaarioharrastajatkin, ei mitään sen kummempaa, tavallisia ihmisiä monenlaisista taustoista. Koska itse olen toiminut harrastusyhdistyksessä, tunnen ehkä niitä, jotka ovat kiinnostuita keräämään itselleen tietoutta lajeista ja ja joita kiinnostaa alan tieteellinen tieto muutenkin, lajinmäärittely jne. Monia kiinnostaa tekniikkakin, sillä liskojen kuten myös kalojen harrastaminen vaatii oikeanlaisen ympäristön rakentamista eläimille, mihin taas liittyy erilaiset tekniset vempeleet ja niiden kehittely.