Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoa ilmassa taas - tiputteluvuoto loppui vihdoin!!:)

31.10.2005 |

Ihanaa kun alkaa taas olla iloista mieltä päällä ja toivoa koko vauvaprojektin kanssa!! Viimeviikolla parin viikon epäsäännöllinen tiputteluvuoto päätyi kunnon runsaisiin menkkoihin ja nyt on vuoto ainakin toistaiseksi loppunut. Kunpa se ovulointikin lähtisi taas normaalisti käyntiin ja kroppa olisi löytänyt balanssin... Kaiken tuon tiputtelun jälkeen on vähän vaikea laskea mikä kp on menossa, mutta veikkaisin kp 8. Touhuaminen on aloitettu taas ihan uudella fiiliksellä kun ei koko ajan tuhruta. Mahtavaa!!!

Jos vuodot pysyy poissa niin en tiedä miten maltan odotella kolme viikkoa että pääsee testaamaan:) Täytyy yrittää ottaa rauhallisesti, mutta kun ette tiedä miten IKIONNELLINEN mä oon sen rasittavan vuodon loppumisen takia!!!:)

+++++++++++säteitä kaikille++++++++++

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen... Mulla tosin oli niin päin, että ensin runsaat menkat, sitte pari päivää väliä ja sitten kp 16 asti tiputtelua.

Kuitenkin kans toiveikkaana ollaan yritetty joka toinen päivä menetelmällä, kuin ovis olisi omalla paikallaan...saa nähdä kuinka käy.

Plussasäteitä meille!

Vierailija
2/4 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tälläinen toivoa antava esimerkki tuhruvuodoista kärsiville. Esikoista kun toivottiin alkoi tuhru viikko ennen menkkoja. 10kk yrittämisen jälkeen toisesta terolut kierrosta tulin raskaaksi.

Nyt ollaan pikkukakkosta toivottu lähes vuosi. Ja mulla tuhrutteli koko kierron ajan. Mitään syytä tähän ei löytynyt eivätkä keltarauhashormooni lääkkeet auttaneet.

Sitten sain clomit. Tuhru pysyi poissa kp16/26 asti ja alkoi taas. Mutta pari päivää ennen menkkojen alkua se loppuikin eikä kuukautisia tullut...

Eli tuhruttelusta huolimatta toivoa on. Onnea

t: marenda ja papunen rv 4+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta! Tiputtelitko siis useammankin kierron ajan?

Mun tiputtelu voi hyvinkin johtua siitä, että lopetin pillerit vasta elokuussa. Mutta ei se kyllä kivaa ollut. Perhesuunnitteluun kun soitin ja kyselin, sain lääkäriajan. Tosin vasta 14.11. Ja nyt sitten vuoto on ohi. Taidan kuitenkin mennä sinne, eihän ylimääräisestä tutkimuksesta ja jutustelusta ainakaan haittaa ole.

Toisen lapsen odotuksessa vuotoa oli kolmien ekojen menkkojen tietämillä. Ylimääräiset vuodot tuntuu aina pelottavilta.

Vierailija
4/4 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vuoto-ongelmat alkoivat muutama viikko keskenmenon jälkeen. Ensin tulivat normaalit menkat kp25 paikkeilla, sitten 1,5 viikkoa väliä ja 1-2 päivää vuotoa 1-2 päivän välein. Sitä kesti ehkä vajaa kolme viikkoa. Viime viikolla kaiken tuon tiputtelun jälkeen tulikin sitten kunnon vuotoa putkeen viisi päivää ja nyt ei mitään kolmeen päivään, niin ihanaa! Kaikki oli jälkitarkastuksessa ok eli tultiin siihen tulokseen että kroppa oli vaan niin sekaisin km:n jäljiltä, mutta toivotaan että nyt kaikki on taas hyvin. Kunhan nyt vaan ei vuodot alkaisi taas, että saadaan esikoiselle kaveri alkuun!!:)