Te joilla perheen nettotulot on yli 4000 euroa kuussa kahdelta
Kommentit (89)
Useimmilla aloilla nyt ansaitsee 2000 nettona.
yhteensä 6750 e/ nettona.
Meillä nuo on puolen vuoden tulot
mikä siinä on niin vaikeaa uskoa?
joilla on yleensä asiantuntijoita paremmat palkat. Meillä netot 3000 ja 2700, brutot 4800 ja 4100.
Siksi siis vaikea uskoa.
Mä sihteeri nettotulot 2100 e kk, mies myyntipäällikkö nettotulot 3800 e
isossa mediatalossa it-osastolla ja ansaitsee nettona jotain 1600-1800 euroa kuussa. Työkokemusta 10 vuotta.
käydä kerran vuodessa etelässä jos on noin hyvät tulot.
Ja myönnän ihan suosiolla, että olen myös kateellinen. En siksi, että olisi rahaa tehdä niitä ulkomaanmatkoa vaan siksi ettei tarvi murehtia rahan riittävyyttä.
saadaan siinä 4000-5000e/kk´netto yhteensä.
Mutta totuushan on, että verotuskin kovenee palkan noustessa. Niinpä meillä mies brutto 4000 saa käteen 2500 ja mulla brutto 3000 ja käteen jää reilu 2000. Olenkin miettinyt, että jos mies tienais tonnin enemmän, niin käteen jäisi siitä pari sataa enää?? No, olen tyytyväinen tuloihimme. VAlitettavasti menotkin on tehty niiden mukaisesti (=isot lainat).
ja tilille jäi kaikkien laskujen jälkeen 700 euroa, minkä pitäisi riittää nelihenkiselle perheelle 30 päiväksi, mukaan lukien kesälomareissut, aleostokset, bensat, siis kaikki *huoh*
Olisipa tosiaan tulot jotain 4000 euroa netto kuussa meidän perheellä, sitten jäisi laskujen jälkeen yli kaksi tonnia elämiseen, vaatteisiin, kaikkeen muuhun. Mutta voi vain haaveilla.
Prioriteetit on muualla.
Prioriteetit on muualla.
Prioriteetit on muualla.
Jos uudellleensuuntaatte ne prioriteettinne. Siitähän tässä on kyse, että mihin kaikkeen on varaa sen jälkeen kun on kaikki pakollinen maksettu. Se miten paljon haluaa panostaa pankkitilistään matkusteluun tai muuhun, on ihan jokaisen oma asia. Oleellista on se itse mahdollisuus panostaa johonkin muuhunkin kuin siihen peruselämiseen. On mahdollisuus esim. maksaa vähän isompaa asuntolainaa tai/ja kesämökkiä tai matkustella tai käydä ulkona syömässä jne.
yhteensä 6750 e/ nettona.