Te joilla perheen nettotulot on yli 4000 euroa kuussa kahdelta
Kommentit (89)
Luin tuolta ekalta sivulta että 'myyrä ja opettaja' ja nyt hihitän täällä. :D
Vaikkei lukutaidon perusteella uskoisi, täällä on kaksi DI:tä jotka myös saa yli 4000e nettona tassuun.
Duunari ammattikoulutus ja vuosien työkokemus ja duunaripohjainen koulutus ja sitä kautta esimiestason osaaminen.
Kaksi linja-autonkuljettajaa, kummankin palkka nettona noin 2200e/kk.
Ammatillinen erityisopettaja ja lähitukihenkilö. Hyvin pärjää 80t + 30t miinus verot.
Mulla netto 2500-3200€ (olen myymäläpäällikkö), miehellä netto 4900€ (myyntijohtaja)
Oisko noi myymäläpäällikön ja myyntijohtajan palkat kuitenkin bruttoja?
Mulla esim. brutto 5900 ja netto 3700, tuohon nettoon 4900 saisi olla aikamoiset myynnit.
Normikuukautena juuri hieman yli 4000€ näppiin (sairaanhoitaja, insinööri). Ylityöt ja lapsilisät mukaan laskien sitten vähän yli.
Insinöörejä ollaan. Mutta mulla menee n. tonni kuussa työssäkäynnin menoihin, verottajalta siitä saa vissiin jotain pari sataa hyvitystä eli maksan veroja vähän vähemmän kovien menojen vuoksi.
IT-alalla oleva myyntijohtajamies nettona 6000-7000 eur/kk plus bonukset.
Minä kirjanpitäjä 1600 eur/kk
Siivooja ja putkimies.
Itse olen kouluja käymätön mutta työssä oppinut, tilille tulee 1900€/kk, mieheni opiskellut oppisopimuksella 2v ja saa kuussa käteen keskimäärin 2900€. Kyllä sitä ilman lukioitakin saattaa tienata tuon verran..
[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 09:18"]
IT-alalla oleva myyntijohtajamies nettona 6000-7000 eur/kk plus bonukset.
Minä kirjanpitäjä 1600 eur/kk
[/quote]
Eipä tuollaisia lottovoittopaikkoja enää Suomessa montaa ole jäljellä. Bruttoliksa siis noin 14 t€/kk ja bonuksia joka kuukausi...?
Mies konsultti, 4500 netto
Vaimo tutkija, 1600 netto (apuraha, melkein verotusrajan alapuolella)
Täh! Luin vain ekaa sivua ja ihmettelen noita ammatteja.... Meillä sihteeri ja assistentti ja nettotulot 4100 ja tästä on jo vähennetty työpaikkaruokailut kahdelta (n. 230 €/kk)
Tämä ketju on aloitettu kaksi vuotta sitten kesäkuussa, joten ensimmäisten ja viimeisen sivun palkkavertailut eivät mene ihan yksiin.
Suomalaiset palkat ovat kyllä ikävän matalalla tasolla. Ansaitsen yksin sinkkuna ulkomailla yli neljätuhatta nettona. Kaksi vuotta sitten taisi ehkä jäädä muutamaa kymppiä vaille.
Turvallisuuskonsultti & opiskelija/tarjoilija