Onko kukaan saanut vauvaa kotiin asti, vaikka veristä vuotoa?
Mulla menossa vko 5, tänään verestä mitattuna hcg on noussut hyvin. Viikko sitten viimeksi mitattiin, silloinkin oli veristä vuotoa, joka meni ohi. Mutta tänään tuli myös veristä vuotoa jonkun verran, muutaman tunnin ajan, ei älyttömästi. Yksi epämääräinen pieni klöntti oli joukossa.
Onko kenenkään raskaus jatkunut verisistä klönteistä huolimatta? Mä olen niin pihalla tähän tilanteeseen, kun hcg:t vaan nousee ja vuotoja tulee. Minkälainen keskenmeno olisi tässä viikon 5 kohdalla suunnilleen, onko kukaan kokenut.
Kaikista kokemuksista, kommenteista, tiedoista olisin kovin kiitollinen...
Kommentit (22)
ja säikähdin pahan päiväisesti. Keskussairaalaan vietiin ambulanssilla ja pääsin ultraan ja sydänäänet kuunneltiin yms..
Minulla oli istukka vielä niin alhaalla että johtui siitä.. raskauden edetessä istukka nousee ylemmäs, jolloin vuotokin yleensä loppuu.
Itse en vuotanut kun sen yhden kerran ja nyt on jo reilun vuoden ikäinen terve lapsi. :)
Aina kannattaa kuitenkin olla varovainen ja käydä tutkituttamassa syy.
Verenvuoto on vissiin vaan tosi yleistä raskaana ollessa monilla, minkä sain itsekin silloin kuulla ja jälkeenpäin muidenkin tarinoita kuunnellessa todennut saman.
lasta ja kaikista veristä vuotoa. Kolmannesta kylläkin 12 rv:lla vasta ja lorisemalla hematooman takia useamman viikon ajan.