Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuuluuko hautajaisiin laittaa sukkahousut kesällä?

Vierailija
28.06.2011 |

polveen ulottuva mekko ja lyhythihainen bolero siihen päälle. voinko olla ilman sukkiksia vai "kuuluuko" sukkikset laitta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stay upit on hyvät kesällä.

Vierailija
2/12 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan aina juhlaviin tilaisuuksiin (häät, hautajaiset) jne. sukkikset. On olemassa tosi ohuita kesäsukkiksia ja tekevät huolitellun vaikutelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet ja kyynärpäät pitää olla peitossa ainakin kirkossa.Et kai sun bolero peittää ne???

Vierailija
4/12 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voisi olla viileämpää laittaa pitempi hame, jolloin selviäisi vaikka kammottavilla polvi- tai nilkkasukilla. Mutta ei niitä sen hameen alta näy.

Vierailija
5/12 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymättäkin selvää. Myös häihin etiketin mukaan kuuluu sukat tahi sukkahousut.

Vierailija
6/12 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesähelteellä myös hautajaisiin oh ihan täysin sopivaa pukeutua vaikka lyhythihaiseen paitapuseroon. polvet ja kyynärpäät peitossa ei niinkään suomessa päde!

Vierailija
7/12 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet ja kyynärpäät pitää olla peitossa ainakin kirkossa.Et kai sun bolero peittää ne???

ja harva bolero polvia peittää.

Vierailija
8/12 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu enköhän siis sukkikset laita. ja bolerossa 3/4-hihat...

Vierailija
9/12 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ehkä vähän hautajaisistakin. Jos minua haudattaisiin, vieraat saisivat tulla vaikka bikineissä, mutta itse en menisi esim. mummon hautajaisiin paljain säärin tai edes paljain kyynärpäin. Viime kesänä olin yksissä hautajaisissa, joissa oli tosi kuuma, ja isäntä sanoi jossain vaiheessa niin että kaikki kuulivat, että nyt olisi aika riisua takit ja bolerot.

Vierailija
10/12 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat/sukkahousut kuuluu pukeutumiseen juhlapuvun kanssa. Ja kyllä, hautajaisetkin ovat juhla.

Vierailija
11/12 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös menossa hautajaisiin ja mustat stay-upit jo ostin, mutta tota en tiennyt että kyynärpäät pitäis olla piilossa.

En taida enää ehtiä asua uusimaan. Nyt siis myös lyhythihainen bolero mekon päällä. Ja boleronkin aion pitää vain kirkossa.

Vierailija
12/12 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset