kuuluuko hautajaisiin laittaa sukkahousut kesällä?
polveen ulottuva mekko ja lyhythihainen bolero siihen päälle. voinko olla ilman sukkiksia vai "kuuluuko" sukkikset laitta?
Kommentit (12)
laitan aina juhlaviin tilaisuuksiin (häät, hautajaiset) jne. sukkikset. On olemassa tosi ohuita kesäsukkiksia ja tekevät huolitellun vaikutelman.
Polvet ja kyynärpäät pitää olla peitossa ainakin kirkossa.Et kai sun bolero peittää ne???
Joskus voisi olla viileämpää laittaa pitempi hame, jolloin selviäisi vaikka kammottavilla polvi- tai nilkkasukilla. Mutta ei niitä sen hameen alta näy.
kysymättäkin selvää. Myös häihin etiketin mukaan kuuluu sukat tahi sukkahousut.
kesähelteellä myös hautajaisiin oh ihan täysin sopivaa pukeutua vaikka lyhythihaiseen paitapuseroon. polvet ja kyynärpäät peitossa ei niinkään suomessa päde!
Polvet ja kyynärpäät pitää olla peitossa ainakin kirkossa.Et kai sun bolero peittää ne???
ja harva bolero polvia peittää.
Riippuu ehkä vähän hautajaisistakin. Jos minua haudattaisiin, vieraat saisivat tulla vaikka bikineissä, mutta itse en menisi esim. mummon hautajaisiin paljain säärin tai edes paljain kyynärpäin. Viime kesänä olin yksissä hautajaisissa, joissa oli tosi kuuma, ja isäntä sanoi jossain vaiheessa niin että kaikki kuulivat, että nyt olisi aika riisua takit ja bolerot.
Sukat/sukkahousut kuuluu pukeutumiseen juhlapuvun kanssa. Ja kyllä, hautajaisetkin ovat juhla.
Mä oon myös menossa hautajaisiin ja mustat stay-upit jo ostin, mutta tota en tiennyt että kyynärpäät pitäis olla piilossa.
En taida enää ehtiä asua uusimaan. Nyt siis myös lyhythihainen bolero mekon päällä. Ja boleronkin aion pitää vain kirkossa.
stay upit on hyvät kesällä.