On se kuulkaa kauheeta kun tänääkin feisbuukissa
kuulkaa mun kummin kaiman serkku kirjoitti leipovansa pullaa. Argh! kyllä se on niin tyhmää kirjoittaa feisbuukissa jotain sellaista! Itse kirjoitan vain järkeviä päivityksiä. Minä poistan oitis kavereistani sellaiset jotka eivät kirjoita fiksuja päivityksiä. Ja joku vielä julkesi laittaa youtube-linkin. Voi elämä. Sitten laitetaan jotain vauvojen kuvia ja kerrotaan että ollaan onnellisia. Ihan ärsyttää. ja miehen kanssa ollaan romanttisella illallisella. Kyllä mä vaan sanon että sekin kummin kaiman serkku ei kyllä oikeasti ole niin onnellinen kuin mitä siellä feisbuukissa oikeesti väittää. Ihan vaan on semmosia hehkutuspäivityksiä ne. Ja sitten sen kumminkaimanserkun lapsenlapsikin on näköjään sielä feisbuukissa. vaikkei ole edes 13 vuotta vielä. Kyllä jotain rajaa pitäisi olla. Kyllä minä ainakin osaan käyttäytyä siellä feisbuukissa fiksusti. Tänäänkin olen ollut kymmenen tuntia feisbuukissa ja vietän hienoa sosiaalista elämää siellä. Kyllä kuulkaa se on niin että älkää menkö sinne feisbuukkiin jos ette osaa käyttää sitä niinkuin minä ja osaa toimia siellä fiksusti ja älykkäästi niinkuin minä. Ja muistkaa sitten laittaa vain sellaisia kuvia jotka eivät ärsytä minua. Jos yksikin kuva ärsyttää minua niin heitän heti ulos kavereistani. Ja minulla on sitten yli 500 kaveria. Hyväksyn kaveriksini vain tietyillä perusteilla tyypit. Vain ne, jotka päivittävät säännöllisesti ja ovat tosi kiinnostavia tyyppejä. Jos joku vain näyttää roikkuvan siellä ja vain lukevan minun seinääni niin sen on kiitos näkemiin. Sellainen tyyppi ei ole minun ystäväni.
p.s. Jutun kirjoittaja ei ole Facebookissa, ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaankaan. Tämä purkaus johtui ärsytyksestä palstan facebook-kritisointia kohtaan.
Kommentit (15)
paljon fiksumpi paikka kuin fase, vai mitä?
minullahan on loistava sosiaalinen elämä ja olen laajentanut sitä sosiaalista mediaa myös kaikkiin mahdollisiin sosiaalisiin medioihin. Käytän twitteriä, vauvapalstaa, suomikaksneljää ja deittisivuja ja ties mitä. Osaan taitavasti sukkuloida mediassa ja olen fiksu. Osaan kirjoittaa älykkäästi toisin kuin ne ärsyttävät tyypit jotka kirjoittavat vain niitä salamyhkäisiä feisbuuk-päivityksiä.
vessapaperi muuten loppui.
minullahan on loistava sosiaalinen elämä ja olen laajentanut sitä sosiaalista mediaa myös kaikkiin mahdollisiin sosiaalisiin medioihin. Käytän twitteriä, vauvapalstaa, suomikaksneljää ja deittisivuja ja ties mitä. Osaan taitavasti sukkuloida mediassa ja olen fiksu. Osaan kirjoittaa älykkäästi toisin kuin ne ärsyttävät tyypit jotka kirjoittavat vain niitä salamyhkäisiä feisbuuk-päivityksiä. vessapaperi muuten loppui.
Kai joku paprua tuo. Ja oikeasti huomaa, että olet fiksu:)
minullahan on loistava sosiaalinen elämä ja olen laajentanut sitä sosiaalista mediaa myös kaikkiin mahdollisiin sosiaalisiin medioihin. Käytän twitteriä, vauvapalstaa, suomikaksneljää ja deittisivuja ja ties mitä. Osaan taitavasti sukkuloida mediassa ja olen fiksu. Osaan kirjoittaa älykkäästi toisin kuin ne ärsyttävät tyypit jotka kirjoittavat vain niitä salamyhkäisiä feisbuuk-päivityksiä. vessapaperi muuten loppui.
Päivitä se Twitteriin Kai joku paprua tuo. Ja oikeasti huomaa, että olet fiksu:)
olen samaa mieltä. Tänään tiputin anopin feisbuuk-kavereistani kun julkesi laittaa kuvan itsestään feisbuukkiin. Ennen sillä oli bichon friseensä kuva mutta oli vaihtanut sen omaan kuvaansa. Eihän se nyt ole oikein edustavaa, että anopin kuva siinä näkyy kaikille ystävilleni joten olihan minun pakko tehdä tuo. Sosiaalinen elämä on kuitenkin niin arvokas asia. ja minä olen niin taitava sosiaalisen median käyttäjä.
Nyt niistän nenäni.
Tämäkö palsta sinua ärsyttää http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1423359/mitka_asiat_… ? Olet tainnut olla/tai oikeasti olet fbssä, ja olet juuri näitä ihmisiä, mistä kaikki kirjoittivat tympääntyvänsä ;) Voi ap!
Tämäkö palsta sinua ärsyttää <a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1423359/mitka_asiat_…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1423359/mitka_asiat_…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1423359/mitka_asiat_…; ? Olet tainnut olla/tai oikeasti olet fbssä, ja olet juuri näitä ihmisiä, mistä kaikki kirjoittivat tympääntyvänsä ;) Voi ap!
tämän purkauksen tänne vuodatinkin. Minä sen tään osaan käyttäytyä kaikkien iloksi täällä sosiaalisessa mediassa.
nyt kaivoin nenääni.
ap
Mene vaikka sinne feisbuukkiin raprotoimaan nenästäsi, senkin narsisti! Aina samoja tympeitä juttuja, poistan sut mun selaimelta. Hyvästi.
Mene vaikka sinne feisbuukkiin raprotoimaan nenästäsi, senkin narsisti! Aina samoja tympeitä juttuja, poistan sut mun selaimelta. Hyvästi.
miten sosiaalisessa mediassa _ei käyttäydytä_. Ottakaa oppia, miten ei kannata siis käyttäytyä.
Minulla itsellähän on laadukas sosiaalinen elämä feisbuukissa.
Nyt kaivan korvaani.
ap
Hih. Ihan paras. Vedet silmissä nauroin. kai on jo aika tuutimaan vaan kun ei uni tule stressaantuneelle.
Ap voisitko olla minun kaveri? Minäkään en ole facebookissa, eikä todellisuusmaailman ystävät aina muista asioitani kun en käy peukuttamassa heitä virtuaalisesti. Voitais keksiä yhteisiä inside juttuja ja muut palstalaiset ärsyyntyisivät kun olisivat niin kateellisia. Töks.
Kaveripyyntö Ap voisitko olla minun kaveri? Minäkään en ole facebookissa, eikä todellisuusmaailman ystävät aina muista asioitani kun en käy peukuttamassa heitä virtuaalisesti. Voitais keksiä yhteisiä inside juttuja ja muut palstalaiset ärsyyntyisivät kun olisivat niin kateellisia. Töks.
ja sitten suosittelen että semmoinen runsaasti laminaattipintaa sisältävä jenkki-hymy on paras. Sellainen kuva feisbuuk-kaverieni joukossa on ihan plussaa kun ajattelee että tulevat headhunterini googlailevat minua. Kun minulla on sosiaalisessa verkossani laadukkaan näköisiä kontakteja niin voi viettää irlissäkin laadukasta elämää jatkossa. Minähän en vietä sosiaalista elämää mistään hyväntekeväisyydestä vaan ihan silleen että niinku etenen urallani. Sosiaalisen elämän pitää olla laadukasta ja fiksua.
Nyt vaihdan tamponin.
ap
Kaveripyyntö Ap voisitko olla minun kaveri? Minäkään en ole facebookissa, eikä todellisuusmaailman ystävät aina muista asioitani kun en käy peukuttamassa heitä virtuaalisesti. Voitais keksiä yhteisiä inside juttuja ja muut palstalaiset ärsyyntyisivät kun olisivat niin kateellisia. Töks.
ja sitten suosittelen että semmoinen runsaasti laminaattipintaa sisältävä jenkki-hymy on paras. Sellainen kuva feisbuuk-kaverieni joukossa on ihan plussaa kun ajattelee että tulevat headhunterini googlailevat minua. Kun minulla on sosiaalisessa verkossani laadukkaan näköisiä kontakteja niin voi viettää irlissäkin laadukasta elämää jatkossa. Minähän en vietä sosiaalista elämää mistään hyväntekeväisyydestä vaan ihan silleen että niinku etenen urallani. Sosiaalisen elämän pitää olla laadukasta ja fiksua.
Nyt vaihdan tamponin.
ap
En tosin oikein noille deittipalstoille haluaisi kuvaani laittaa, kun kaikki luulee pian että olen epätoivoinen. Hymyillä kyllä osaan. Voisinko poseerata vaikka jonkun julkkiksen kanssa niin olisin suositun oloinen? Vähän tuli paineita olenko tarpeeksi nätti.. Entä jos menen New Yorkiin ja otan kuvan jossa ulkonäköäni ei erota, mutta kaikki tunnistavat metropolin ja pitävät minua coolina kosmopoliittina? Lupaan kommentoida ja kehua aina päivityksiäsi. Peukku tamponille!
ja sitten suosittelen että semmoinen runsaasti laminaattipintaa sisältävä jenkki-hymy on paras. Sellainen kuva feisbuuk-kaverieni joukossa on ihan plussaa kun ajattelee että tulevat headhunterini googlailevat minua. Kun minulla on sosiaalisessa verkossani laadukkaan näköisiä kontakteja niin voi viettää irlissäkin laadukasta elämää jatkossa. Minähän en vietä sosiaalista elämää mistään hyväntekeväisyydestä vaan ihan silleen että niinku etenen urallani. Sosiaalisen elämän pitää olla laadukasta ja fiksua. Nyt vaihdan tamponin. ap
En tosin oikein noille deittipalstoille haluaisi kuvaani laittaa, kun kaikki luulee pian että olen epätoivoinen. Hymyillä kyllä osaan. Voisinko poseerata vaikka jonkun julkkiksen kanssa niin olisin suositun oloinen? Vähän tuli paineita olenko tarpeeksi nätti.. Entä jos menen New Yorkiin ja otan kuvan jossa ulkonäköäni ei erota, mutta kaikki tunnistavat metropolin ja pitävät minua coolina kosmopoliittina? Lupaan kommentoida ja kehua aina päivityksiäsi. Peukku tamponille!
pääsiäissaaret voisi olla tällä hetkellä cool.
jotain riittävän luksuriöösiä. se näyttäisi paremmalta kaverilistallani.
Nyt levitän silmänympärysvoiteen. Kuorin kasvot ensin maapähkinävoidetta sisältävällä hoitovoiteella.
pääsiäissaaret voisi olla tällä hetkellä cool.
jotain riittävän luksuriöösiä. se näyttäisi paremmalta kaverilistallani.
Nyt levitän silmänympärysvoiteen. Kuorin kasvot ensin maapähkinävoidetta sisältävällä hoitovoiteella.
Voin ottaa postikorteista kuvia ennenkuin saan aidon tilalle. Olin jo varaamassa matkaa Karibialle ABC-saarille, mutta onneksi muistin että ABC on todella out ja mauton wt-paikka tällä palstalla :( Caprilla voisi olla tarpeeksi luksusta, mutta tunnistaisiko paikkaa kuvista kukaan? Ostan sieltä paidan jossa lukee I love Capri, ja puen sen kuvaan ylleni niin että tulee selväksi. Peukku pähkinöille!
maisemakuvan. voi elämä. siis joku auringonlasku vielä menee. mutta siis maisemakuva. voi voi voi. ja ne kännikuvat. ja joku laittaa vaan puolen vuoden välein lapsestaan kuvia. ei mitään järkeä siinäkään. Kyllä onneksi minä sentään osaan käyttää sitä feisbuukkia. Onhan minulla siellä hieno sosiaalinen elämä. Nyt käyn vessassa.