Kaukaisin paikka jossa olet käynyt?
Montako tuntia sinne lensi? Oliko vielä jokn muu kuljetusmuoto?
Kommentit (22)
Olisiko ollut 11 tuntia koneella
asutaan kaliforniassa, niin lasketaanko etiasyys taalta vai suomesta?
austaralia varmaan molemmista.
ja tällä lentopelon määrällä en varmaan käykään.
Tarkkaa tuntimäärää en muista enää, mutta aika kauan. Ei ollut edes suoraa lentoa..
Olisko ollut jotain 3-4 tuntia. :)
Oltiin lennetty Mexico Cityyn ja matkustettu maitse Panama Cityyn, josta sitten lennettiin 12-paikkaisella pikkukoneella Kuna Yalan maakuntaan El Porvenirin kentälle pikku saarelle. Sieltä moottoriveneellä toiselle pikkusaarelle, jolla oli hotelli ja 500 asukasta. Oltiin pari päivää hotellin ainoat asiakkaat. Ei puhelinta, nettiä tai mitään hienouksia. Pihalla oli suihku sadevedellä ja tunnin päivässä generaattorilla sai sähköä yhdessä saaren majoista.
Se oli aika kaukana kaikesta.
En muista olisko ollut 11-12 tuntia.
Mitähän sinne lensi? Mä menin Wienin ja Kuala Lumpurin kautta, ja vähän alle vuorokauden kesti.
mentiin monimutkaisesti: junalla Pekingiin, sieltä junalla halki Kiinan Hongkongiin, josta Filippiinien kautta lentäen Melbourneen.
Olin nuori, matkustin osittain opintolainarahalla - ja olen NIIN tyytyväinen että tuli reissattua!!!
Tukholma. Enkä ole ollut lentokoneessa.
Laivallahan tuonne risteiltiin. Niin ja toisen kerran kävin melkein siellä, rekalla.
Kapkaupunki kahdella vaihdolla 20h.
sä lensit sinne kun noin kauan kesti?
en muista enää lennon kestoa, 1 vaihto lontoossa.Melkein yhtä kauan taisi kestää lento helsingistä kanarialle, 2 vaihdolla - Amsterdamissa ja Madridissa. Kesällä ei ollut suoria lentoja ja oli halpa, mutta voi luoja että kesti kauan...!
Heinola. Asun Lahdessa. Matkaa kolmisenkymmentä kilometriä. Serkun kyydissä autolla taitoimme matkat molempiin suuntiin. Käytettyä pesukonetta oltiin hakemassa.
Pariisi.
Olen käyhän paska perheen paska lapsi, en ole päässyt matkustelemaan.
Heinola. Asun Lahdessa. Matkaa kolmisenkymmentä kilometriä. Serkun kyydissä autolla taitoimme matkat molempiin suuntiin. Käytettyä pesukonetta oltiin hakemassa.
Vai onkse niin, että jos sieltä yrittää lähteä, päätyy aina Mäntsälään?
Mulla sama juttu.
Australia taitaa olla kaukaisin paikka. Asun myös tällä hetkellä Kaliforniassa.
Suomesta Australiaan taitaa lentää yli vrk.
Oliskohan lennot ollu 28h, en muista enää(kalliimmalla olis varmaan ollu pikkusen lyhyempiäkin tarjolla). Los Angelesiin on Suomesta vain 16h.
lentäen mentiin, barbadokselle ensin finnair ja koneen vaihto arlandassa, jenkkeihein oli suora lento.
Ei muuta kuljetusmuotoa.