Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit kuussa 500€ enemmän käteen,

Vierailija
27.06.2011 |

mensitikö töihin vai jäisitkö hoitovapaalle?

Mulla loppuu äitiysloma reilun parin kuukauden päästä ja käteen jäin noin 500€ enemmän, jos oisin töissä kuin että jäisin hoitovapaalle. Itse olen laskenut, että pärjäämme, jos joistakin asioista tingitään ja eletään nuukemmin. Mies on taas sitä mieltä, että töihin vaan, jotta ei tarvite kituuttaa.

Musta toi 500€ ei ole sen arvoinen summa, että vauvan pitäisi mennä hoitoon. Miten saisin miehenkin vakuuttuneeksi asiasta, että noin pienen on parempi vielä olla kotona?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitokulut? En menis, jos ei pakko...

Vierailija
2/6 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitokulut? En menis, jos ei pakko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva hoitoon !!!

Ei ole varmaan tänä päivänä vaikea löytää ammattilaisen kirjoitusta kun vanhemmat tuovat liian aikaisin lapsensa hoitoon ja kyse on niinkin vaatimattomasta summasta kuin 500 euroa.

Nainen ! Laita elämäsi arvot järjestykseen.

Mun tulot laskivat yli 4000 euroa ja en ole katunut päivääkään. Ja kyllä, menoni ovat niin pienet nykypäivänä että pärjään hoitotuloillani. Loistavasti !

Vierailija
4/6 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ero palkan ja kotihoidontuen välillä n. 1900e ja olen silti ollut kotona. Ja on todellakin kituutettu, vaikka miehellä hyvät tulot. Eikä johdu kyllä mun kulutustottumuksista, vaan olen tinkinyt kaikesta, mutta mies ei...

Vierailija
5/6 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää käteen mun palkasta, kun oon vähentäny hoitomaksun ja työmatkakulut eli ne kulut mitä tulis enemmän, jos menisin töihin.

Mies melkein vaatii mua menemään töihin, kun hänen mielestään me ehdottomasti tarvitaan se 500€. Ei voi kuulemma tinkiä mistään (mm. harrastukset, maksulliset tv-kanavat, matkustelu, kavereiden kanssa juhliminen, uudet vaatteet, ulkona syöminen jne.). Mä olen valmis karsimaan lähes kaikesta mistä vaan pystytään. Lainat ja kaikki muu pakollinen pystyttäis hyvin hoitamaan, kunhan vaan vähän elintasosta tingittäis.

ap

Vierailija
6/6 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän joko vie tai hakee lapsen joka päivä hoidosta.

Ja sairaspäivistä ainakin puolet mies on lapsen kanssa kotona.

Ruokakauppa ym juoksemiset myös puoliksi.

Eiköhän mies huomaa että kaikki tuo on enmmän kuin 500€ arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan