Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan syönyt Lidl:n Inferno pizzaa?

Vierailija
27.06.2011 |

Itse söin eilen enkä ymmärrä miten joku voi pitää sitä tulisena. Pahaa se kyllä oli mutta ei mitenkään hirveän tulinen mielestäni.

Mitä mieltä on muut?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maku ei ollut hyvä ja jossain vaiheessa joku tulinen mauste, oliskohan sitten chili ollut, niin maistui aivan liikaa ja hiki kihosi otsalle. Pidän kyllä mausteisesta ruuasta ja pystyn sitä syömäänkin, mutta tuossa oli joku pielessä.

Vierailija
2/37 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se "tomaatti-mössö" pohjalla oli pahaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta chileissä on eroja, ja "sama chili" voi olla joskus tulisempaa/miedompaa. Esim. pitseriasta kun ostaa pitsan, joskus se voi olla vain mieodsti tulinen ja joskus todella tulinen, riippuu chileistä on "mitä erää". Ehkä tuossakin on tapahtunut niin, että on joskus miedompaa/tulisempaa. +Jos useampi valittanut että liian tulista, on tulisuutta saatettu lieventää?

Vierailija
4/37 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma miten tuo chilin kesto on yksilöllistä ja miten siihen tottuu. Mä en pysty kuin maistamaan infernoa. Sen syöminen on niin tuskaa, että ihmettelen miten kukaan haluaa syödessä tuntea sitä tuskaa. Kuitenkin tykkään laittaa chiliä muuhun ruokaan, ja paljon. Mutta ei tuota infernoa ei. Sen sijaan poika pyytää aina Lidlistä tuomaan infernon ja tuunaa sen itse vielä laittaen päälle Poppamiehen Ahjo-chilikastiketta (jota sitäkään minä en voi paljon edes vilkaista, kun tulee hiki otsalle). Tosin pojan tuuninkiin kuuluu myös lisäkinkku ja juusto siihen pizzan pinnalle, että noihan tavallaan miedontaa sitä chilisyyttä. Ja sitten syö pizzansa into piukeena. En voi tajuta. Hän tunkee sitä Ahjo-kastiketta vielä melkeen kaikkeen muuhunkin ruokaan, huh.

Vierailija
5/37 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähä se iha ok pizza mut suosittelisin että söisitte koti_pizzan(huomaa kirjoitus virhe) pizzoja koska ne o hyvii:D t.jonne98

Vierailija
6/37 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä juuri kyseistä pitsaa syön ja aaaaaa kun suuta polttelee..... Aivan sairasta. Ja minähän myös yleenä pidän tulisesta ruasta, mutta tämä menee jo yli!

Vierailija
7/37 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä chiliä siinä on? 

Vierailija
8/37 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella hyvää, mutta yli puolta ei pysty enää syömään, siinä tulee raja vastaan.Tämä pätee koko perheeseeni ja kaikkiiin tuttuihin, alku on ihanaa mutta puolivälissä tulisuus alkaa riittää. Täytyy olla jotain vikaa suussa, jos jonkun mielestä Inferno ei ole tulinen, tai ihan vaan provo aloitus...;D

Vierailija
9/37 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt syömään. Ei ollut mukavan tulista vaan syömäkelvotonta.

Vierailija
10/37 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän mutta kokonaista pitsaa en vain voinut syödä kerralla. Aivan liian tulista!

Vierailija
11/37 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin tulista, että suuta oikeasti SATTUI ja tuntui että kieli paloi tulisuudesta. Kiva punoitus myös suunympäristöissä. Ehkä se tulisuus sitten tosiaan vaihtelee tai jotain, koska en käsitä, miten sekaisin makuaisti voi olla, jos tuo ei ole tulista jonkun mielestä.. itse kuitenkin pidän mausteisesta ja tulisestakin ruuasta, mutta tuo oli vaan jotain ihan överiä. Mitään makua ei tuntunut sen helvetillisen kivun (poltteen) alta, joten mahdotonta sanoa, miltä esim. tomaattikastike maistui...

Vierailija
12/37 |
05.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ne alfredo pitsat on mahtavii!

Vierailija
13/37 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok, yhen syöny. mutta ei siinä mitään makua kyllä ole, ainoastaan maistuu se polte.

Vierailija
14/37 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Infernon eilen ja tänään ihmettelin, kuinka paskoessa poltteli peräaukon seutua. Päätelmä, polttaa sekä alas mennessä, että ulostullessa. Saatanallinen pizza, eikä edes kovin hyvää.

Vierailija
15/37 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa mutta helpotus kestää vain pari sekunttia ja sitten tulisuus tulee vielä kovempana

Vierailija
16/37 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä syönyt usean kerran, ei sitä kokonaan pysty syömään kerralla, siinä menee pari päivää että saa pizzan alas. Ei ole mielestäni kovinkaan hyvä, maistuu ainoastaan se polte. T. mies.

Vierailija
17/37 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 22:18"]

Just yritän tässä syödä Inferno pizzaa ja vaikka yritän kuinka pieniä palasia syödä ja oon juonut varmaan litran vettä niin en ole päässyt vielä puoliväliin. On niin tuhottoman tulinen, suupieliä polttelee ja joka haukun jälkeen polttelee monta minuuttia.

Ironisintahan tässä on se, että oon tykännyt tulisesta ruoasta, asunut Kiinassa ja syönyt siellä melko paljon tulisia ruokia ja korealaisissa ravintoloissa kävin kanssa paljon. Yleensä suomessakin tabascoa laitan pizzaan, chilijauhetta ruokaan sekä kiinalaisessa ravintolassa lapan heidän chilituotettaan. 

Mutta taitaa jäädä tämä pizza syömättä! Ei vain pysty, kun on niin järkyttävän tulinen. Aivan älytön.

[/quote]

Vesi ei vähennä yhtään sitä polttelua.

Vierailija
18/37 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Vinkki; juo maitoa, se helpottaa poltteluun :))
Kerran ostin sitä pitsaa, enkä kyllä osta toiste. Ei sitä voinu syödä ku 1-2 palaa! Ihan liian tulista mun makuun...

Vierailija
19/37 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen pitsan tulisuus vaihtelee. Joskus on niin polttavaa ettei pysty syömään, joskus taas hyvän tulista.

Vierailija
20/37 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty syömään mutta olen nähnyt kun niitä on syöty!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi