Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette mieltä siitä, että

Vierailija
27.06.2011 |

perheen lähtiessä ulkomaille kesälomamatkalle toinen lapsi otetaan mukaan ja pienempi jätetään hoitoon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina toinen pääsee ja toinen ei, niin eikö liene jo sorsimista ja syrjimistä.

Vierailija
2/5 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon iästä, ja tietty myös lapsen luonteesta ja siitä mihin jää hoitoon.

Ihan pientä en jättäisi, enkä myöskään niin isoa joka ymmärtäisi jäävänsä paitsi jostain. Itse asiassa nyt kun mietin, en oikein keksi ikää jossa voisin lapsen jättää. Miksei molempia voi ottaa jos vanhempikin lähtee? Vai onko vanhempi jo teini ja nuorempi tosi pieni? Onko kohde jotenkin vauvalle sopimaton?

Ja todettakoon, että vaikka en itse jättäisi, en usko että on mikään katastrofi tai trauman paikka vaikka teillä päädyttäisiinkin jättämään pienempi kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillä ainakin ulkomaille lähtee koko perhe aina! Parin päivän kotimaan matkailu eri asia jos esim pienimmän mukaan otto hankalaa. Me esim ollaan lähdössä isompien kanssa Väskiin Turkuun ja sinnehän ei taaperon kanssa voi mennä joten jää mummin kanssa siksi aikaa kotiin.

Vierailija
4/5 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 4-vuotiaan kanssa toisena päivänä muumimaailmaan, se on ok.

Mutta jos 8-vuotiaan kanssa lähdetään etelänmatkalle, ja 6-vuotias pääsee ehkä jätskille lähikiskalle, niin ei, se ei ole ok.

Vierailija
5/5 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä viikon loma ulkomailla on jo sen verran iso asia että takuulla pienemmälle tulee paha mieli jos ei pääse mukan ja miten se onkaan vaikeaa tehdä asioita koko parheen voimin? Meillä ainakin olis outo ajatus jättää joku perheestä kotiin kun itse lähdettäis tuollaiselle reissulle...miksi perhe ei tekisi lomareissuja perheenä