Mä KAIPAAAN mun lapsetonta vapaata nuoruuttani
Varsinkin näin iltaisin kun olen viimeinkin "yksin" kun saanut lapset nukkumaan ja kuuntelen musiikkia jota olen silloin 8-10 vuotta sitten kuunnellu..iskee hillitön ikävä,näen fläshbäkkei...en todellakaan ole onnellinen kun olen alle 30-vuotias 3 lapsen yh
Mä en voi näille tunteilleni mitään,muilta ne piilotan
Kommentit (11)
Mutta onnellisempi olin silloin.Eikä 40-50-vuotias enää mikään nuori ole...
se oli nuoruutta ja nyt on eri elämänvaihe. Ei olisi mukavaa elää vaan jatkuvasti nuoruutta. Nyt on lapset, jotka tuo iloa elämään.
jaa no mutta oma moka..tiedän sen kyllä.Tiesin jo silloin että en halua tälläistä mutta kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia
ap
Ei se nuoruus ja nuoruuden jutut enää maistu samalta kun alkaa olla 30 v. ikää. Itse olen 34 ja muistelen nuoruuden juttuja lähinnä huvittuneena, mutta olen sitä mieltä et ne oli pakko kokea koska nuoruuden toilailut kuuluu elämään ja jos et niitä pääse kokemaan parikymppisenä, ne tulee eteen myöhemmin. Ajattele mitä sinulla nyt on lastesi myötä - varmasti elämässä sisältöä ihan toisella lailla. Uskon että olet henkisesti kasvanut ihmisenä erilaiseksi ja kypsäksi kuin mitä olit kymmenen vuotta sitten. Ja haluaisitko ihan tosissasi takaisin baareihin hillumaan 18 vuotiaiden seuraaan...?
en tiedä oikein mitä kaipaan,luulen että sitä vapautta ilman lapsia
kun tulin raskaaksi pian 21 täytettyäni
Pystytkö järjestämään itsellesi enemmän aikaa, jotta voit tehdä haluamiasi juttuja kun lapset ovat muualla (isällään?)? Näitä juttuja valitettavasti kuulee varsin usein, että kun kovin nuorena saa jälkikasvua, niin sit kolmikymppisenä alkaa kaivella kun "jäi jotain kokematta". Voi voi kun nuoret naiset ymmärtäisivät että elämää pitää olla takana ennenkuin mukuloita alkaa tehdä. Minä tein esikoiseni 25 vuotiaana ja näin jälkeenpäin ajateltuna se ikä oli ihan ok, kerkesin elää ennen ensimmäistä vauvaa villiä ja vapaaata nuoruutta 7-8 vuoden ajan - ja se totisesti riitti.
Voi voi kun nuoret naiset ymmärtäisivät että elämää pitää olla takana ennenkuin mukuloita alkaa tehdä.
tämähän varmasti lohduttaa ap:tä ihan hitsin paljon..? Ihmeen monta viestiä tässä jo tulikin ennen tätä osastoa.
Voi voi kun nuoret naiset ymmärtäisivät että elämää pitää olla takana ennenkuin mukuloita alkaa tehdä.
tämähän varmasti lohduttaa ap:tä ihan hitsin paljon..? Ihmeen monta viestiä tässä jo tulikin ennen tätä osastoa.
En kai minä tosiasialle mitään voi???
mutta jos ap jo itsekin totesi, että ei ollut hyvä idea, niin miksi vielä pitäisi alkaa ns. jeesustelemaan?
En kai minä tosiasialle mitään voi???
Enpä osaa paljoakaan lohduttaa, mutta ei se nuoruuden vapaa elämäkään varmasti aina niin onnellista ollut...
Olet onneksi vielä suht nuori, kun lapsesi ovat isoja! ;)