Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein toivon puolisoni kuolemaa

Vierailija
26.06.2011 |

Olisi helpompaa kuin ero.

Saisin lisäksi leskeneläkkeen. Sukulaisten sympatiat ja tuen. Luulevat, että mies on ihana perheestään huolehtija, kukaan ei tiedä kaikkea totuutta. Alistamista ja henkistä lyttyyn lyömistä.

Ero olisi niin vaikeaa, pitäisi luopua kaikesta tästä mammonasta, jakaa tavarat. Kestää puolison ääretön viha ja katkeruus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ajattelen vaikeimpina hetkinäni noin.

Vierailija
2/7 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai useinkin. En voisi erota, mihin eroon tässä edes pääsisi. Mieheni on luotettava, uskollinen, hyvä isä. Mutta kuitenkin alistaa henkisesti, moni ei sitä tiedä eikä ymmärrä. Ei sitä osaa ajatella miltä tuntuu ajatella ja toivoa puolison kuolemaa. Minkälaista se elämä silloin on,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häpesin sitä. Sitten hain vihdoin eroa ja alun vihanpuuskien, yöllisten soittojen, kiristysten jne jälkeen elämä helpottui. Tänä päivänä olen onnellinen enkä enää toivo exälle kuolemaa :-)

Vierailija
4/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan uhri usein haaveilee pääsevänsä helvetistään. Sinun kannattaisi nyt vain hakea apua eroprosessiin. Eikö perheneuvolasta esim löytyisi tukea?

Vierailija
5/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni isä on kyllä myös aikamoinen sankari, sieltä sataa paskaa sen jälkeen tuutin täydeltä niskaan. :(

Välillä toivon, että kuolis yhtäaikaa appi ja puoliso.

Esimerkkinä eilinen:

Appiukko tuli käymään ja kertoi kuinka yksi vanha ystävänainen on mennyt höperöksi ja haukkuu ekaa miestään. Kertoo koko ajan vanhat jutut uudestaan kuinka se mies hakkasi sitä. Kuinka raihnainen hän on nykyisin kun silloin meni leukaluu ja selkä ja kädet jne.

Sit hän totesi, että ääliömäistä haukkua miestä, jonka HÄN tuntee, että se mies ei tekisi pahaa kärpäsellekään.

Appi ei tiennyt, että minäkin tiedän tämän naisen 20 vuoden takaa ja naisen tyttö on mun vanha ystävä... Tiedän tasan tarkkaan, että kyllä tämä nainen ikävä kyllä puhui totta. Kerroin sen hänelle ja anoppikin sanoi, että totta joka sana.

Siihen vielä anoppi, että joopajoo, naiset vaan haukkuu ex-miehiään, se on tapa???!!!

Surullista olla tällaisen suvun jäsen.

Vierailija
6/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se appiukko.

Anoppikin puolusti tätä vanhaa naista. Että puhuu varmaan totta.

Tuli ihan oksetusolo kun on niin samalainen kuin mun mies. Isäänsä tullut.

Olen jo kuullut mikä kamala ihminen on mieheni ex-avovaimo. Enkä ole uskonut sanaakaan. Tosi kivaa kuulla, itsestään sama paska...toisaalta eihän sen pitäisi olla merkittävää.

Kiitos halauksesta. Ihan alkoi itkettään.

Vierailija
7/7 |
27.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai loppuelämäsi on pilalla :-C

Voimahaleja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi