Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas tuli syötyä juhannuksena sytytysnesteeltä maistuvaa makkaraa. Kiitos vain grillaajalle!

Vierailija
26.06.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa vaikka ensi juhannuksena hoitaisit sen grillaamisen ihan itse?

Vierailija
2/7 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ukko toisinaan kiirehtii sen grillaamisen kanssa ja johan maistuu grillaukset sytytysnesteelle.

Kerran sitten hieman kommentoin, että muuten hyviä ja sopivan kypsiä, mutta sytytysnesteelle ois saanu maistua vähemmän. Johon mies sanoi, että hänestä taas grillattu ruoka ei ole aitoa oikeaa, jos se ei maistu hieman sytytysnesteelle.

No joo, makuasioita. Mutta sytytysnesteelle maistuva kana tai makkara ei nyt ole sieltä makoisimmasta päästä.

Siksi haaveilenkin nykyään kaasugrillistä.. :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaasugrillejä yms., koska hiiligrillin maku se olla pitää.. mutta oliskohan mullakin se sytytysnesteen maku siinä osatekijä:)

Vierailija
4/7 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä jättäisin syömättä, sytytysnesteen maku on vastenmielinen.

Vierailija
5/7 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketutti kun kuskasit sinne taas sitä iänikuista makkaraa. Vie ansi kerralla kunnon LIHAA.

Vierailija
6/7 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kohteliaisuussyistä voinut jättää syömättä, kun lautaselleni makkara nakattiin. Ihan vinkiksi kaikille, jos ette ole itse huomanneet, niin kaikki eivät tykkää sytytysnesteen mausta. Se hajukin on niin lamaannuttava.

Vierailija
7/7 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketutti kun kuskasit sinne taas sitä iänikuista makkaraa. Vie ansi kerralla kunnon LIHAA.

syömään kun oli kutsuttu.

ap