Taas tuli syötyä juhannuksena sytytysnesteeltä maistuvaa makkaraa. Kiitos vain grillaajalle!
Kommentit (7)
Mulla ukko toisinaan kiirehtii sen grillaamisen kanssa ja johan maistuu grillaukset sytytysnesteelle.
Kerran sitten hieman kommentoin, että muuten hyviä ja sopivan kypsiä, mutta sytytysnesteelle ois saanu maistua vähemmän. Johon mies sanoi, että hänestä taas grillattu ruoka ei ole aitoa oikeaa, jos se ei maistu hieman sytytysnesteelle.
No joo, makuasioita. Mutta sytytysnesteelle maistuva kana tai makkara ei nyt ole sieltä makoisimmasta päästä.
Siksi haaveilenkin nykyään kaasugrillistä.. :D :D
kaasugrillejä yms., koska hiiligrillin maku se olla pitää.. mutta oliskohan mullakin se sytytysnesteen maku siinä osatekijä:)
Kylläpä jättäisin syömättä, sytytysnesteen maku on vastenmielinen.
ketutti kun kuskasit sinne taas sitä iänikuista makkaraa. Vie ansi kerralla kunnon LIHAA.
enkä kohteliaisuussyistä voinut jättää syömättä, kun lautaselleni makkara nakattiin. Ihan vinkiksi kaikille, jos ette ole itse huomanneet, niin kaikki eivät tykkää sytytysnesteen mausta. Se hajukin on niin lamaannuttava.
ketutti kun kuskasit sinne taas sitä iänikuista makkaraa. Vie ansi kerralla kunnon LIHAA.
syömään kun oli kutsuttu.
ap
jospa vaikka ensi juhannuksena hoitaisit sen grillaamisen ihan itse?