Mitkä asiat sinua masentavat nyt, jos vähintään kaksi asiaa on pakko sanoa?
Kommentit (13)
ja vapaan vähyys. Ei meillä oikein ole yhteistä vapaa-aikaa, nin että lapset saisivat vanhempiensa jakamattoman huomion.
Ahtaasti eläminen helpottuu aikanaan, kun saadaan lainaa vähemmäksi. Mutta aikaa lapsille - en tiedä miten voisin sitä järjestää...
toi "sisarusten lapset" ketju.
Jaaaa et pitää kohta mennä nukkumaan.
Ylisuojeleva naapuri-isä, joka on ottanut poikani silmätikukseen.
Ja lasten toinen ´juhannus ilman kokkoa. Koska olen töissä.
anoppi suosii toisen poikansa perhettä (asia on nyt pinnalla, kun oltiin anoppilassa juhannuksena),
rahapula.
viihdyttää esikoista, joka 4 vuotta ja kotona kanssani päivät :( Toisena masentaa, kun kiloja tullut jo 20 ja rv 37 menossa :/
Ylipaino, jolle pitäisi olla voimia tehdä jotain, muttei ole sekä isäni keuhkokuvasta löytynyt varjo. Pelkään jo että menetän hänet.
Se, että olen jostain syystä saanut päähän iettä lasteni tuleva päiväkoti on snobipaikka (kalliilla asuinalueella) ja että en pysty hankkimaan lapsille sellaisia varusteita että kelpaisivat joukkoon. Ovat pieniä eivätkä lapset varmaan itse huomaa tuommoisia, mutta huolettaa että hoitajat tai toisten lasten vanhemmat nyrpistelevät opiskelevan yh:n lasten vanhoille ja väärän kokoisille vaatteille. Älytöntä pelätä moista, tajuan sen itsekin mutta en silti pääse tästä pelosta yli. Eli raha tavallaan tässäkin.
Elämässäni on kaikki muuten hyvin, mutta jatkuva rahasta stressaaminen saa kireäksi ja kiukkumaan lapsille kohtuuttomasti jos jotain kallista esim imuri menee rikki.
Työnhaku ja rahan puute. Muuten elämässä kaikki hyvin, mutta tämä elämäntilanne stressaa. Olen ollut kotona lapsen kanssa ja nyt olisi aika jo lähteä takaisin työelämään. Epävarmuus ahdistaa.
ajan puute.