Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten vauvojen äidit julkisissa

Vierailija
25.06.2011 |

Ajattelin vaan valittaa tänne, kun todennäköisesti oikeaan kohdeyleisöön osuu.

Mä en siis jumalauta kestä sitä, kun pienten vauvojen äitien on pakko raahata niitä kirkuvia toukkiaan julkisiin aamuruuhkassa. Kanssamatkustajilla on hermot maanantaiaamuna muutenkin jo tarpeeksi kireällä! Hävetkää!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustaa toukkani kanssa ilman ap:ta. Käyttäisitkö pliis tästä lähtien taksia tai hanki oma auto.

Vierailija
2/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paljon ärsyttävämpiä on kailottavat tai kiukuttelevat uhmikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois vähentää tota sun kireyttä.

Vierailija
4/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös että on ihmisiä, joilla ei ole varaa sekä autoon että kaljaan, vaan joutuu valitsemaan niistä toisen. Mun pitäisi siis sun mielestä joko menettää hermot ja saada burnout niiden kirkuvien kakaroiden takia tai sitten luopua siitä ainoasta asiasta, joka mun elämään tuo iloa.

En siis ole sanomassa etteikö ihmiset sais hankkia lapsia, mutta pakkoko niitä on aamuruuhkaan tuoda muita ihmisiä ärsyttämään??!!

Vierailija
5/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sais ne teinimammat lähteä pyöräilemään toukkiensa kanssa. Eikö monien etu muka mene yhden edelle?

Vierailija
6/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini sanoja lainaan: "mun on pakko mennä ruuhkabussilla, koska sain lapselleni päivähoitopaikan 10 km:n päästä. Jatkan töihin tämän jälkeen."

Ja hän on kuulema joutunut sanomaan tuon monta kertaa. Hei, kaikille ei käy flaksi päiväkotibingossa!

Vierailija
7/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä se aamuruuhkassa tekisi??

Vierailija
8/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jotka ovat kylpeneeet hajusteissa

- haisevat viinalle / tupakalle

- kuuntelevat musiikkia niin kovalla että puoli bussia joutuu kuuntelemaan sitä "nakutusta" (muutahan korvakuulokkeista ei kuulukaan sivullisille). Ja joo - mua häiritsee myös kellon tikutus jos yritän keskittyä johonkin :D

Vierailija
9/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Nina MIkkonen oli oikeassa sanoessaan, että suomalainen päiväkoti instituutio on suoranaista ruotsalaista fasismia. Hoitaisivat lapsensa kotonaan eivätkä häiritsisi kunnollisia kansalaisia näiden mennessä töihin.

Tarvitseeko muistuttaa, että me työssäkäyvät maksamme myös teidän mammojen lapsilisät?

Vierailija
10/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä jotka kuskaavat lapsensa ensin hoitoon sillä ruuhkabussilla että pääsevät sitten töihin tienaamaan niitä lapsilisiä.

Mun mielestä Nina MIkkonen oli oikeassa sanoessaan, että suomalainen päiväkoti instituutio on suoranaista ruotsalaista fasismia. Hoitaisivat lapsensa kotonaan eivätkä häiritsisi kunnollisia kansalaisia näiden mennessä töihin.

Tarvitseeko muistuttaa, että me työssäkäyvät maksamme myös teidän mammojen lapsilisät?

Vierailija
11/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloisen kesäinen miete tuli sitten ap:lle juhannuspäivän iltana mieleen. :D

Mahtaa olla kiva kärsiä jo yli vuorokausi etukäteen tilanteesta, joka joko tulee eteen tai sitten ei.

Vierailija
12/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla joko neuvolakäynti tai tosiaan pitää mennä bussilla viemään lasta tarhaan ja sitte töihin. Liikun omien lasten kanssa paljon bussilla mutta en ruuhka-aikaan juuri koskaan. Aika harvoin minusta vauvat itkee bussissa pitkään. Ne on uhmiksia, jotka siellä karjuu.

Vierailija
13/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko tunkea niitten rattaiden kanssa julkisiin kulkuneuvoihin kun vaunuja vois työnnellä ihan siellä kotinurkilla? Ilmeisesti ilmainen kyyti houkuttelee niin paljon että mammat ei malta pysyä pois. Ja sitten niille pitää vielä antaa tilaa ja istumapaikkoja ja auttaa kärryjen nostelussa. Ja kanssamatkustajien pitää niellä kiukkunsa ja olla kuin ei huomaiskaan lasten rääkymistä.

Vierailija
14/14 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun ruuhka-aikaan vauvan kanssa mihinkään, ellei ole pakko, me vietetään aamu rauhassa ja lähdetää shoppailemaan tai kerhoihin vasta klo 9 maissa...!

ja sit kun me ollaan liikenteessä, niin kuljen kyllä ihan hyvällä omatunnolla vaikka vauva itkiskin, koska meillä on siihen oikeus. Ne kaksi vaunupaikkaa on ihan meille rattaiden kanssa kulkeville tarkoitettu, eikä ole todellakaan mun ongelma jos joku ei kestä lasten ääniä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi