Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä oli kunnon homokeskustelu-ilta eilen mökillä!

Vierailija
25.06.2011 |

No,paikalla oli paljon 25-30v porukkaa ja mielipiteet jakautuivat hyvinkin kahtia.Yhdestä mieheni kommentista en vaan pääse yli,vituttaa vaan niin paljon.

Osa keskustelusta meni näin(mä olen "Tiina"):

-Ei homot pelkän seksin takia ole parisuhteessa,oletko sinä "Tiinan" kanssa suhteessa vain seksin takia vai arvostatko häntä ihmisenä?

Mieheni siihen:

-"Kyllä,olen "Tiinan" kanssa suhteessa vain seksin takia,enkä arvosta häntä ihmisenä"

Tuli mieheltä niin tunteella että huh,tuo kuulostaa näin kirjoitettuna pelkältä keskustelukumppanin provosonnilta mutta se ei todellakaan miehen käytöksestä ja ilmeestä päätellen sitä ollut.

Lähinnä se kuulosti siltä että sai vihdoin vuosien jälkeen sanottua asiansa(välikäden kautta ja tiesi että kuulen),minulle kun ei suoraan osaa puhua yhtään mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pelkällä seksillä saat miehet pidettyä.

Vierailija
2/9 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänen aika !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet varmaan sulatellut asiaa ja jos vaikka ottaisit asian puheeksi kun alkoholilla ei ole osuutta asiaan.Saattaa tulla se todellinen puoli sitten kuitenkin esiin

Vierailija
4/9 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätkö sä siihen, kun sut "pidetään vain siksi, että on joku reikä mihin panna"?

Vierailija
5/9 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan että soronoo? No yhteisen elämän lopettaminen ei niin helppoa ole kuitenkaan..ap

Vierailija
6/9 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehes sun kanssa vain sen takia on.

Vierailija
7/9 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se proavaja oli tässä se tikkuperse, joka kysyi tuota mieheltäsi. Minun mielestäsi miehesi hoiti yksinkertaisen ja keskustelukumppania ylenkatsovan saivartelija-jeesustelijan melkoisen näppärästi ja tyylikkäästi.

Muistan kun elokuva-alalla hanslankarina työskenneeltä mieheltäni kysyi kerran ulkomailla eräs nainen samalla tavalla piilovittuillen ja kyykytyshaluisesti "What's yout biggest feature?", mieheni vastasi "my dick".

Silloinkin keskustelu loppui siihen.

Olisit ylpeä miehestäsi.

Vierailija
8/9 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti hyvä sängyssä? Jos et niin oli huuli

Vierailija
9/9 |
26.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset