Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Laitoin eilen illalla pullataikinan valmistumaan
25.06.2011 |
annoin kohota kerran ja sitten laitoin sen jääkaappiin. Aamulla leivoin tosituoreet korvapuustit aamukahveelle, mies ja lapset kiittelivät. En uskonut että yön yli jääkaapissa olleesta taikinasta tulisi noin hyviä ja isoja pullia.
Kommentit (2)
niin ne korvapuustit voi myös leipoa valmiiksi edellisenä päivänä. Sitten aamulla kohotus, voitelu ja paisto. Toimii!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kivan yllätyksen keksit!