Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaisko huomenna mennä LIntsille?
25.06.2011 |
Onkohan kovasti väkeä? Ei kiinnostaisi jonotella.
Kommentit (2)
mutta me oltiin tänään Särkänniemessä, ja porukkaa oli tosi vähän. Ehkä siis jos sataa, niin huomenna Lintsi on ok?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Me mentiin viime vuonna juhannuspäivänä siinä uskossa, että siellä on hiljaista mutta ehei. Helsingissä riittää aina väkeä tuollaisiin paikkoihin. Mutta menkää silti, heinäkuu on ihan mahdoton kun kotimaisia turisteja on niin paljon.