Vinkkejä ristiäislahjaan!!!?
Kertokaapas hyviä ideoita, mitä viedä ristiäislahjaksi...
Olemme " vain" ystäviä ja mennään käymään kahvilla itse kasteen jälkeen. Nyt siis kaipaisin hyviä ideoita, mitä voisimme viedä tytölle!
Tämä on perheen toinen lapsi, joten vaatteita ja leluja ei juurikaan viitsisi viedä, kun niitä on jo liikaakin :)
Itsellä lyö ihan tyhjää...
Kiitoksia vinkeistä jo etukäteen!!
Kommentit (6)
tarpeet oivaa jalkapohjataulua varten: kehys oli valmiina, samoin kipsimassan tarpeet samassa paketissa.
Massan valmistusohjeet esille ja eikun hommiin. Kipsimassaan painetaan siis vauvan jalkpohjan jäljet! Ihana muisto lapselle, kuinka pieni todella jokainen meistä on ollut. kuinka pienet jalat!
Ainakin Stockmannit myyvät ympäri maan, varmaan askarteluliikkeistäkin voi kysyä.
mutta on tietenkin lelu.
Miten olisi ihan pulla/muu paakkelsi viemisinä?
Vauvakirjan monet ostaa itse, mutta noita albumeita tarvii useemman...
olisi markkinat, suosittelen tätä....
itse ostin kaksikuiselle vauvalleni pari viikkoa sitten markkinoilta tosi ihanan vaalenapunaisen, pumpulin pehmeän unipussin, jonka saa neppareita säätämällä myös haalariksi. Vaikka vaatteita olisikin, sellainen olisi mielestäni aivan ihana saada. Siinä voi vauvaa nukuttaa kotona ja hieman isompaa kokoa ostettuna voi käyttää vaikka talvipuvun alla välihaalarina myöhemmin.
" arvokkaampi valokuva-albumi" , seinälle laitettava mittatikku, jossa tilaa valokuville (ainakin kultaliikkeet myyvät), kovakantinen, isompi satukirja, jossa suosittuja klassikosatuja, kummilusikka, kynttilänjalka jne. me saimme myös hopeisen ruokalusikan ja tiedämme, että jatkoa tulee merkkipäivinä. eli puoli tusinaa tiedossa lapsellemme..
mutta AJATUS on tärkein, ei lahjan arvo.
hyviä ristiäisiä!!
Tinainen nokkamuki/helistinsetti; valokuva-albumi, jonka kansi on hopeinen (?)valokuvakehys; koru/soittorasia (meillä siis tyttövauva); ihana pussilakanasetti.
Hyvä lahja on myös vauvakirja, jos tietää ettei sellaista vielä ole ja tuntee äidin maunkin jotenkuten.