Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrtoko äidillesi henkilökohtaisia asioitasi?

Vierailija
25.06.2011 |

Tyyliin huoliasi, avioliittohuolia jne? Minä en enää, joskus kauan sitten oli näin. "Huvittavinta" on se, ettei äitini edes huomaa tätä, kun sen jutut on aina olleet päällimäisenä ja oikeastaan se on se syykin, miksen kerro mitään, kun ei kiinnosta kuitenkaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa hirveästi että mulla on aina ollut täm huono tapa avautu äidille mutta kun on hirveä avautumisen tarve eikä kukaan kaveri ole niin läheinen

Vierailija
2/3 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äiti osaa kuunnella huolia. Jos ne on jotain flunssan tasoa, hän huokaa ja kyselee mitä olen tehnyt väärin (en ole ottanut echinaforcea).

Ihmissuhdehuoliin hän ei osaa sanoa mitään eikä jotenkin ottaa osaakaan, ihan kuin puhuisi kuuroille korville.

Olen kyllä sanonut äidille monta kertaa, että jos kerron huolistani (siis niistä terveys- yms. helpommista huolista) niin en halua heti kuulla päivittelyä miten MULLA just sellaista on, ja on hän yrittänyt ottaa opikseen ja enemmän osoittaa (opeteltua) myötätuntoa.

Mutta jos minulla olisi tarpeeksi muita ihmisiä joille purkaa, en purkaisi äidille ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla ollenkaan väleissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi