Oletko koskaan harrastanut seksiä teltassa leirintäalueella?
Yritittekö hillitä mitenkään ääntelyä tai liikkeitä?
Kommentit (10)
Mutta mikä ettei jos tekee mieli harrastaa :) Ja aika varmasti olisin vähän hiljempaa, koska ei huvita että ihmiset läheisissä teltoissa kuulee meidän lemmenäänet..
Mutta olin paaaljon nuorempi silloin joten en hillinnyt ääniä... nyt jos menisin telttaan seksiä harrastamaan niin varmasti olisin paljon korrektimpi sen suhteen mitä muut saattaa kuulla ja nähdä.
ulkopuolisille lähinnä huvittavaa kuunneltavaa.
On tullut harrastettua seksiä aika monta kertaa teltassa leirintäalueella kahden lapsen nukkuessa ihan vieressä. Ja varmaan tullaan harrastamaan jatkossakin.
Ääntelyä on normioloissakin aika hillittyä, joten sitä ei ole ollut tarve hillitä, liikkeitä on pitänyt hillitä ja asentoa ei ole voinut vaihtaa niin usein kuin kotona.
On tullut harrastettua seksiä aika monta kertaa teltassa leirintäalueella kahden lapsen nukkuessa ihan vieressä. Ja varmaan tullaan harrastamaan jatkossakin.
Ääntelyä on normioloissakin aika hillittyä, joten sitä ei ole ollut tarve hillitä, liikkeitä on pitänyt hillitä ja asentoa ei ole voinut vaihtaa niin usein kuin kotona.
Mutta olin paaaljon nuorempi silloin joten en hillinnyt ääniä... nyt jos menisin telttaan seksiä harrastamaan niin varmasti olisin paljon korrektimpi sen suhteen mitä muut saattaa kuulla ja nähdä.
Nykyisin perheen kanssa telttailua.
toimia niin että muut eivät kuule/huomaa mitään...
Se oli vielä jonkun toisen teltta *nolo*. Oltiin ihan naamat sillosen hoidon kanssa ja kysyttiin joltain, voidaanko mennä naimaan sen telttaan jos annetaan sille yksi olut :) Tyyppihan suostui. Hyvä palkka :D
Olin jo unohtanut koko asian, tuli vaan tätä ketjua lukiessa mieleen.
eikä nyt sen erikoisemmin mun mielestä koitettu mitään hillitä :)