Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan harrastanut seksiä teltassa leirintäalueella?

Vierailija
25.06.2011 |

Yritittekö hillitä mitenkään ääntelyä tai liikkeitä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä nyt sen erikoisemmin mun mielestä koitettu mitään hillitä :)

Vierailija
2/10 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä ettei jos tekee mieli harrastaa :) Ja aika varmasti olisin vähän hiljempaa, koska ei huvita että ihmiset läheisissä teltoissa kuulee meidän lemmenäänet..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olin paaaljon nuorempi silloin joten en hillinnyt ääniä... nyt jos menisin telttaan seksiä harrastamaan niin varmasti olisin paljon korrektimpi sen suhteen mitä muut saattaa kuulla ja nähdä.

Vierailija
4/10 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuolisille lähinnä huvittavaa kuunneltavaa.

Vierailija
5/10 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut harrastettua seksiä aika monta kertaa teltassa leirintäalueella kahden lapsen nukkuessa ihan vieressä. Ja varmaan tullaan harrastamaan jatkossakin.

Ääntelyä on normioloissakin aika hillittyä, joten sitä ei ole ollut tarve hillitä, liikkeitä on pitänyt hillitä ja asentoa ei ole voinut vaihtaa niin usein kuin kotona.

Vierailija
6/10 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut harrastettua seksiä aika monta kertaa teltassa leirintäalueella kahden lapsen nukkuessa ihan vieressä. Ja varmaan tullaan harrastamaan jatkossakin.

Ääntelyä on normioloissakin aika hillittyä, joten sitä ei ole ollut tarve hillitä, liikkeitä on pitänyt hillitä ja asentoa ei ole voinut vaihtaa niin usein kuin kotona.

Vierailija
7/10 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olin paaaljon nuorempi silloin joten en hillinnyt ääniä... nyt jos menisin telttaan seksiä harrastamaan niin varmasti olisin paljon korrektimpi sen suhteen mitä muut saattaa kuulla ja nähdä.

Nykyisin perheen kanssa telttailua.

Vierailija
8/10 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten leirintäalueella.

Vierailija
9/10 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimia niin että muut eivät kuule/huomaa mitään...

Vierailija
10/10 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vielä jonkun toisen teltta *nolo*. Oltiin ihan naamat sillosen hoidon kanssa ja kysyttiin joltain, voidaanko mennä naimaan sen telttaan jos annetaan sille yksi olut :) Tyyppihan suostui. Hyvä palkka :D

Olin jo unohtanut koko asian, tuli vaan tätä ketjua lukiessa mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän