rodos, ixia
hei onko kellään tuoreita kokemuksia ixiasta ja siellä hotelli sun beach resotista, millaset huoneet, aamiainen jne..matkaamme sinne elokuussa:)
Kommentit (2)
kyseisessä hotellissa.Hotelli koostuu kahdesta eri rakennuksesta, molemmissa uima-allas alueet. Lapsille on muutama allas , joista toisessa mustekalaliukumäki, tämä siis rannan puoleisessa rakennuksessa. itse olin siinä rakennuksessa jossa aamupala ym kattaukset ja meille sattui niin huono tuuri että parvekkeemme oli suoraan uima-altaille päin, se oli ihan ok mutta se ilta ohjelma huh, koko viikon sama ohjelma samat biisit soi klo ilta klo 24 asti ja se meteli oli aivan järkky. itse olin lapsen kanssa siinä yhtenä iltana ja oli pakko lähteä pois koska huudattivat musiikkia liian kovalla, annoin myös siitä palautetta, yhdeksi illaksi vähän hiljeni, mutta siihen se sitten jäikin, vetäjät olivat nuoria erimaalaisia. Ruoka oli todella hyvää,joka ilta oli eri teema, meillä oli puolihoito, iltaruoalle miehet eivät saaneet tulla ravintolaan shortseissa, pitkät housut piti olla. ja muutenkin ihmiset näyttivät pukeutuvan vähän siistimpiin vaatteisiin. ranta on todella kivikkoinen. Muuten paikka tyypillinen ranta kohde. Paikka han ei varsinaisesti ole ixia vaikka oppaassa niin mainitaan vaan se on siitä vähän matkan päässä, eli jos taxilla liikut ota vaikkapa hotellista käynti kortti mukaan niin taxi tietää mihin mennä. vanha kaupunki näkemisen arvoinen. jospa tästä olisi hieman vinkkiä.
tosin olimme eri hotellissa, jote siltä osin en osaa vastata. Me kuitenkin tykkäsimme. Hotellimme oli Atlantica Princess; viihdyimme paljon hotellilla (allas-alue oli mahtava) ja kiertelimme saarta, kulkuyhteydet olivat hyvät joka paikkaan.