Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheltä reilua toimintaa?

Vierailija
24.06.2011 |

Lupaa päivällä lapsille, että illalla mennään papan luona käymään grillaamassa, ja samalla mennään kattomaan jos näkyis kokkoja.

Nyt se nukkuu tuolla peitto korvilla ja ilmoitti, ettei ole lähdossä minnekään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan jos lapset ovat odottaneet iltaa innolla.. Parempi keksiä hyvä syy miksi isi ei haluakkaan lähteä..

Vierailija
2/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro se Keijolle: www.vittukunvituttaa.org

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaukset pitää pitää, ihan ehdotonta.

Vierailija
4/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minkäs teet? Ei kai aikuista ihmistä voi pakottaakaan.

-ap-

Vierailija
5/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruiskuta sitä sillä pistemäisellä suuttimella.

Vierailija
6/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin raittiin ja elämä hymyilee;-)

Vierailija
7/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin raittiin ja elämä hymyilee;-)

että mun mies ei olisi raitia??? Mitä vittua säkin sekoilet?

Vierailija
8/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähette lasten kanssa juhannus ajelulle katselee kokkoja jos pappa ei ole sinun isäsi,ettekä halua apelle mennä keskenään?

Vierailija
9/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähette lasten kanssa juhannus ajelulle katselee kokkoja jos pappa ei ole sinun isäsi,ettekä halua apelle mennä keskenään?

toteuttaa se, mitä toinen on luvannut? Ja toivoin ilmeisesti ihan liikaa, että oltais kerran kesässä tehty perheen kanssa yhdessä jotain muutakin kun käyty kaupassa.

En lähde minnekään, koska mua vituttaa niin paljon että ajan luultavasti ojaan.

-ap-

Vierailija
10/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei jaksa kuunnella v-tyylistä mäkätystäsi eikä katsoa rumaa naamaasi ja ruhoasi.

Vierailija
11/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei jaksa kuunnella v-tyylistä mäkätystäsi eikä katsoa rumaa naamaasi ja ruhoasi.

No minäpä olen oikein nättinä, laitoin tukan kauniisti ja meikkasin vähän, niin olis kivempi miehenkin katsella mua, kun lähdettäis yhdessä kokkoja etsimään ja makkaraa paisteleen.

No, mä laitan lapset nukkumaan ja lähden täältä helvettiin, maatkoon tuolla.

-ap-

Vierailija
12/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oisin yrittänyt lapseni illan pelastaa.

Vierailija
13/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä olen oikein nättinä, laitoin tukan kauniisti ja meikkasin vähän, niin olis kivempi miehenkin katsella mua, kun lähdettäis yhdessä kokkoja etsimään ja makkaraa paisteleen.

No, mä laitan lapset nukkumaan ja lähden täältä helvettiin, maatkoon tuolla.

-ap-

Erittäin hyvin sanottu.. :D

Vierailija
14/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteuttaa se, mitä toinen on luvannut? Ja toivoin ilmeisesti ihan liikaa, että oltais kerran kesässä tehty perheen kanssa yhdessä jotain muutakin kun käyty kaupassa.

En lähde minnekään, koska mua vituttaa niin paljon että ajan luultavasti ojaan.

-ap-

Vai oletko sinä samanlainen itsekäs paska kuin miehes? Ilmeisesti olet...

Vierailija
15/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteuttaa se, mitä toinen on luvannut? Ja toivoin ilmeisesti ihan liikaa, että oltais kerran kesässä tehty perheen kanssa yhdessä jotain muutakin kun käyty kaupassa. En lähde minnekään, koska mua vituttaa niin paljon että ajan luultavasti ojaan. -ap-

Vai oletko sinä samanlainen itsekäs paska kuin miehes? Ilmeisesti olet...

kun tämä ei suinkaan ole eka kerta, kun näin käy, lapset ovat kyllä sopeutuneita eikä niitä näytä kovinkaan suuresti haittaavan. Mut mua haittaa. Luultavasti mun lapsista kyllä kasvaa samanlaisia kusipäitä kun näkevät kotoa mahtavan esimerkin siitä, että lupauksia ei kannata pitää.

Vierailija
16/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin antanut jo kuulla kunniansa enkä katsleis uodesta toiseen tollasta luuseria.

Vierailija
17/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan kerran, vaikka huomiseksi, keksikää lasten kanssa sellaista tekemistä yhdessä, johon ukon kelkan käännöt ei vaikuta. Selkeästi on niskan päällä tuo ukko, kun voi toisten elämää noin pompotella ja juhlat/hauskuuden pilata yms. vain siksi kun "ei huvita". Hyi mikä mies. Mun mies jos kerran tekis noin, niin ois varmaankin viimeinen kerta.

Vierailija
18/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapaili salaa toista. Ihmettelinkin miksi vaan halusi maata kotona kun ennen oltiin aina menossa.. Odotti, että perhe nukkuu ja sitten alkoi salaviestittely toisen kanssa

Vierailija
19/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmitti saunan ja meni lasten kanssa saunomaan.

Kysyi mukamas normaalilla äänellä, että tuunko minäkin saunaan. Näytänköhän siltä, että kiinnostais? Evvk, mulla on herne syvällä nenässä.

Vierailija
20/20 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan oikeasti olet tosissasi, niin tottakai lähdet lastesi kanssa juhlimaan. Vai eikö ollutkaan tärkeätä, ettälapsille oli luvattu jotain? Naiseusko tuossa kärsii jos ajattelet lapsiasi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi