Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teette tänään?

Vierailija
24.06.2011 |

oletteko perheen kesken?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallistakin tylsempi päivä kotona. Mies lähti tunti sitten töihin, tulee vasta aamulla. Olen kotona 2-vuotiaan kanssa, raskaana ja ilman autoa. Julkiset ei kulje, niin mihinkään ei pääse, kun en paria korttelia pitemmälle jaksa tämän mahani kanssa enää kävellä. Naapureitakaan ei kehtaa mennä häiritsemään, koska niillä, jotka ovat kotona, näyttäisi olevan vieraita.

Vierailija
2/13 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ulkoiltu, äsken syötiin uusia pottuja, kohta mennään saunaan. Jos jaksetaan lähdetään fillareilla läheiseen siirtolapuutarhaan, jossa on jotain juhannusmeininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi "kieltää" kun on ollut niin loistava apu viime aikoina. Tämänkin päivän hoitanut lapsia kun itse olen levännyt sängyssä maaten. Tiedän hänen kuitenkin tulevan ennen puolta yötä ja autollakin lähtee eli ottaa max. yhden oluen. Sitä ennen tekee vielä päivällisen meille.

Vierailija
4/13 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

panemaan se kuitenkin on menossa.

En viitsi "kieltää" kun on ollut niin loistava apu viime aikoina. Tämänkin päivän hoitanut lapsia kun itse olen levännyt sängyssä maaten. Tiedän hänen kuitenkin tulevan ennen puolta yötä ja autollakin lähtee eli ottaa max. yhden oluen. Sitä ennen tekee vielä päivällisen meille.

Vierailija
5/13 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikun täällä netissä ja en oikeestaan tee mitään muuta, mies katsoo tv:tä, että sellainen juhannus.

Rauha maassa...

Vierailija
6/13 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä, mä kamalassa flunssassa ja muksu vinkuu, kun kukaan kavereista ei ole kotona... No, jospa kuume tästä lääkkeen avulla kohta laskisi niin jaksaisin mennä lapsen kanssa hetkeksi ulos.

Vierailija
7/13 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten olen sisällä perheen kesken. Olen käymässä vanhempien ja sisarusten luona maalla, aika vähän täällä on tekemistä mutta saanpahan nähdä perhettä ja nauttia maalaisrauhasta :)

Poikaystävä on kaupungissa juhannuksen, sillä oli töitä, ja se varmaan vierailee omilla vanhemmillaan.

Vierailija
8/13 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

panemaan se kuitenkin on menossa.

Kysyi kyllä mua ja lapsia mukaan, mutta saattoihan se sormet ristissä toivoa, että ei lähdettäisi.

Vierailija
9/13 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunotaan ja ehkä katsotaan telkkaria tai pelataan jotain.

Vierailija
10/13 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötiin, käytiin lenkillä, kohta lapsille iltapalaa ja nukkumaan. Miehen kanssa luetaan, katsotaan telkkaria tai jotain.

Vierailija
11/13 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotain muuta miesystävän luokse. Myöhemmin mennään kokolle:)

Vierailija
12/13 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies ja lapset, myös vanhimman tyttöystävä.

Vierailija
13/13 |
24.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävimme lasten leikkipuistossa. Grillataan. Heitellään palloa, luetaan. Illalla pelataan luultavasti Monopolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän