Olipa hämmentävä kohtaaminen tänään..
Törmäsin työmatkalla mieheen, joka heti ensisilmäyksestä lähtien hymyili pitkään ja jäi kiinni katseeseeni. Pitkin päivää huomasin miehen suorastaan tuijottavan minua, ja jos katsoin takaisin, mies hymyili. Ei kuitenkaan juuri päästy jutteluetäisyydelle sen kummemmin. Päivän päätteeksi tein lähtöä, ja mies tuli juttelemaan kanssani. Kysyi, olinko pari vuotta sitten erässä palaverissa, sanoin olleeni. Mies sanoi muistavansa minut sieltä. Sitten muutama flirttaava lause siitä, miten mun läsnäoloni aiheuttaa hänelle sydämentykytyksiä jne, mä flirttasin kevyesti mutta hämmentyneenä takaisin. Kun erottiin, mies jäi vielä katsomaan silmiini ja hymyili lämpimästi hyvästellessään. Tilanne oli sellainen, ettei mies olisi voinut mitenkään fiksusti tarjota yhteystietojaan tai kysyä omiani, enkä tiedä olisiko sellaista edes halunnut tehdä.
Mulla ei sitten varmaankaan ole mitään elämää, kun tuo sai pääni myllerryksiin. Vaikka sulla ois kuinka hyvä kasvomuisti, niin miten sä voit muistaa nähneesi jonkun mitättömän ihmisen pari vuotta aiemmin, yhdesti? Vai jäinkö mä kenties jollakin tavalla mieleen erityisesti tuolloin? Ja miksi se tuijotteli mua pitkin päivää ja flirttasi tuolleen..? Ainakin silloin pari vuotta sitten mies oli varattu, varmaan nytttenkin ehkä.
Vieläköhän tuosta miehestä kuuluu.. vai olikohan vain päivän piristeenä.
Mielipiteitä? Kommentteja? Ajatuksia? Kokemuksia?
Kommentit (7)
mutta kukaan ei sano mitään? Miksei?
ainakin jos mies olisi miellyttävä. Sä olet selvästikin tehnyt vaikutuksen :). Piristävää!
Kevättä rinnassa puolin ja toisin. Ja kyllä voi yhden paltsun perusteella tehdä pysyvän muistijäljen, jos on tehnyt jotenkin vaikutuksen. Sä ilmeisesti olit :-)
niin inhottaisi sydämen pohjasta sellaiset!
Muuten, jos äijä ei oo varattu, niin kiva kohtaaminen, mutta ei enempää. Jos ei sitten seuraavaa tapaamista satu kohdalle kahden vuoden päästä.
On noita varattuja äijiä, jotka flirttaa heti tilaisuuden tullen. Yök, ja pthyi!
Kuulostaa ap ihanalta, vaikutuksen olet ainakin tehnyt jollet muuta :)
nostoa