Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mistä kesätöitä?

Vierailija
23.06.2011 |

Mistä ihmeestä mä saisin tähän hätään kesätöitä? Tarkoitus oli aloittaa työt heinäkuussa ja jatkaa syyskuun loppuun, mutta mulle iski ennen työsopimuksen allekirjoittamista (olisi ollut tänään) jalkavaiva, jonka vuoksi tuo työ ei onnistu.

Mistä ihmeestä revin työpaikan? Homman pitäisi olla siisti sisätyö, koska jalan vuoksi mikään, missä seistään tai kävellään pitkiä jaksoja ei onnistu.

Oi kaikkitietävä av-raati, viitoittakaa tietäni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänyt ilamn töitä vaikka on koulutusta ja terveyttäkin

sori vaan ap

Vierailija
2/10 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyn siis kerjuulle romanien kanssa, koska en saa toimeentulo- tai mitään muutakaan tukea.

Täytynee ryhtyä hautomaan sotasuunnitelmaa syksyksi, jos jalka ei tule kuntoon.

No, mutta nyt on ainakin kumottu ikiaikainen av-fakta siitä, että töitä saa aina kun haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyn siis kerjuulle romanien kanssa, koska en saa toimeentulo- tai mitään muutakaan tukea. Täytynee ryhtyä hautomaan sotasuunnitelmaa syksyksi, jos jalka ei tule kuntoon. No, mutta nyt on ainakin kumottu ikiaikainen av-fakta siitä, että töitä saa aina kun haluaa.

työttömyyskorvaustakaan, mutta sä ole sairas

eli hae kelalta SAIRASPÄIVÄRAHAA siihen olet oikeutettu ,kun et ole työkykyinen

onhan sulla lääkärintodistus+tai saat sellaisen???

Vierailija
4/10 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tulehdus jalassa. Se on rasitusvamma, josta pääsee eroon kahdella tavalla. Tapa 1: lepään. Olen täysin terve ajan x kuluttua. Tapa 2: rasitan jalkaa lisää siihen saakka, että vamma pahenee leikkauhoitoa vaativaksi. Leikkauksen jälkeen jalkaan ei palaa täysi toimintakyky.

Sairauspäivärahaa saadakseni mun kuitenkin pitäisi ilmeisesti olla tuossa leikkaushoitovaiheessa, koska jos vedän tarpeeksi buranaa, voin nyt ihan hyvin tehdä töitä. Ainoa este on se, että vamma pahenee ja joudun pysyvästi vammauttavaan jalkaleikkaukseen, mutta sehän on minun ongelmani, koska ennen jalkaleikkausta mulla ei ole konkreettista työntekoa estävää pysyvää vammaa vaan pelkkä rasitustulehdus.

Toimeetulotukea en saa, koska mun pitäisi ottaa opintolainaa ensin. En kuitenkaan saa opintolainalle takausta, kun opintotuki ei juokse. En saa opintotukea ennen syksyä, koska olen kuuliaisena opiskelijana tehnyt sivuaineeni valmiiksi ja pääainettani ei opeteta kesällä.

Tosin voin tietty kusettaa kelalle opiskelevani uutena sivuaineena arkeologiaa tai muuta vastaavaa ja hakea siltä pohjalta kesätuet, mutta vetää lonkkaa tuilla koko kesän, koska mitään oikeaa opiskeltavaa ja kuuliaisena opiskelijana olen opiskellut talvella sen verran, että kela ei tarkista, toteutuiko kesäopintosuunnitelmani.

Joo, näin mä taidan tehdä. En ole ennen kokeillutkaan tukihuijausta.

Urpo systeemi.

Vierailija
5/10 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomalehtiin ja aikakauslehtiin, voivat maksaa pienen palkkion. Ryhdy "kesäfreelancer toimittajaksi". :) Me keksitään sulle aiheita täällä, tee uusi avaus niin täältä pesee.

Vierailija
6/10 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätöitä on kyllä tarjolla edelleenkin, eli siirry osoitteeseen mol.fi.

Voi olla, että työsarat ovat lyhyitä, mutta toisaalta 2 x 4 vkoa lienee parempi kuin ei mitään?

Vierailija
7/10 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikoinani elin koko opiskeluaikani käytännössä opintovelalla. Kumma kun se ei nykyään käy opiskelijalle enää lainkaan. Äkkiä sen sitten maksoi pois, kun pääsi oikeisiin töihin, en tiedä ketään jota tuo laina olisi jäänyt vaivaamaan.

Vierailija
8/10 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikoinani elin koko opiskeluaikani käytännössä opintovelalla. Kumma kun se ei nykyään käy opiskelijalle enää lainkaan. Äkkiä sen sitten maksoi pois, kun pääsi oikeisiin töihin, en tiedä ketään jota tuo laina olisi jäänyt vaivaamaan.

Silloin aikoinaan oli varmaan tarjolla enemmän vakituisia järkeväpalkkaisia työsuhteitakin.

Itse opiskelin 15 vuotta sitten ilman lainaa, ja tänä päivänä en edes harkitsisi opintolainan ottoa. Suomessa on niin huonot nettopalkat, että opiskelu ei todellakaan aina kannata.

Vierailija
9/10 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun valmistumisaikoihin jäimme joukoittain työttömiksi, koska valmistuimme 1990-1991. Muistatko mitä silloin tapahtui? Ja ei voi sanoa, että korot olisivat olleet pienet, tuohon aikaan eivät olleet! Kukaan yliopistotutuistani ei ole kärsinyt kuitenkaan "lainataakasta" kummoisemmin. Ihmeellisiä jänishousuja nykyään, elämässä ei saa voittoja, jos ei välillä vähän riskeeraa.

Silloin aikoinaan oli varmaan tarjolla enemmän vakituisia järkeväpalkkaisia työsuhteitakin.

Itse opiskelin 15 vuotta sitten ilman lainaa, ja tänä päivänä en edes harkitsisi opintolainan ottoa. Suomessa on niin huonot nettopalkat, että opiskelu ei todellakaan aina kannata.

Vierailija
10/10 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hanki Kelasta todistus, ettet ole oikeutettu opintotukeen etkä näin ollen myöskään lainaan kesä-heinäkuussa. Silloin saat toimeentulotukea, moni muukin opiskelija on kanssasi samassa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi