Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakointi lapsen lähellä!!!

Vierailija
31.10.2005 |

Mitä tekisitte tässä tilanteessa: Lopetin polttamisen kun sain tietää raskaana, enkä jatkanu lapsen synnyttyäkään.

Anoppi ja appiukko sauhuttelee molemmat, mikä ei mua häiritse muuten mutta.. Eilen hain tytön heiltä kun oli viikonlopun mummolassa, ja mummo ja pappa savuttelivat siinä vieressä. Siis tosiaan että istuivat ulkona samalla penkillä ja polttivat.

Anoppi polttanu myös jokasen raskautensa aikana, eikä usko että siitä on mitään haittaa lapsille...

Mitenköhän sanois nätisti että en halua et meidän lapsen lähellä sauhutellaan, anoppi kun ottaa niin pirun helposti itteesä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kädessä arpi, joka on tullut siitä, että vieressä tupakoivan isäni tupakka tökkäsi minua käteen. Lapsena kun heiluin lähettyvillä.

Olen myös aina kärsinyt siitä, että isäni poltti mm. autossa.

Nykyäänkin vituttaa kadulla kulkea jonkun tupakansavuissa ja säälittää lapset, joilla ei ole muuta vaihtoehtoa (istuvat rattaissa tai kulkevat vanhemman käsipuolessa tupakansavussa).

Vierailija
2/7 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime viikolla kaupassa, kun äiti työnsi kärryissä, jossa oli se lapsikaukalo, sellaista vastasyntyneen näköistä vauvaa ja tupakoi siinä saMAlla, tuntui pahalta äidin itsekkyys. Koska siinähän siitä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tilanteet ovat varmaan kuitenkin aika harvassa? Ja nehän oli ulkona! Meidän anoppi polttaa sisällä...

Vierailija
4/7 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamoon hei, et nyt viittis!

Vierailija
5/7 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai yksinkertaisesti otat vauvan ja poistut kauemmaksi sanoen että tullaan sitten takaisin mummin luo kun mummi on saanut poltettua.

Ja tuohon toiseen asiaan... itse saatoin tupakoida kun työnsin lasta rattaissa. Aina kyllä katsoin ettei savuja mennyt lapsen päälle ja tarvittessa vaihdoin työntöpaikkaa...

Nyt kyllä olen lopettanut kun uudelleen olen raskaana.

Vierailija
6/7 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaikka neuvolalääkäriä esittämään tämä kielto teille, ellet halua valehdella:)

Vierailija
7/7 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja tää on ihan ot. mutta nousipa aiheesta mieleen.. lähdimme koko perheen voimin usean päivän vierailulle tuttavaperheeseen, mukana siis minä, mies ja lapsi 5kk. tuttavaperheen vaimo haki meidät omalla autollaan, jossa on tottunut tupakoimaan. lapsi laitettiin kaukalossaan etupenkille ja tehtiin siinä sitä lähtöä niin tämä kuski kysyy toiveikkaana että " ..ei varmaan saa autossa polttaa, vai?" . ja siis sävy oli oikeasti toiveikas, kyse ei ollut siitä että olisi hakenut vahvistusta sille, minkä uskoi olevan oikein. sanoin tietty että no ei mielellään kyllä saa, mutta mulle tuli hölmö olo siitä että mun piti sitten olla se tiukkis joka erikseen kieltää sellaisen asian joka nyt itsestäänselvästi on kiellettyä. tyhmä valitus, ei tarvi kommentoida, tiedän itsekin että kuulostaa ääliömäiselle.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi