Sisko täytti 50v.Nuorin veljensä lähti konserttiin Tukholmaan.
On niillä niin hyvät välit.
Kommentit (11)
tulee ostettua usein aiemmin, kuin 50 v. synttärikutsut tulevat.
Joten totta helvetissä minäkin menisin konserttiin, oli välit hyvät tai huonot.
tulee ostettua usein aiemmin, kuin 50 v. synttärikutsut tulevat.
Joten totta helvetissä minäkin menisin konserttiin, oli välit hyvät tai huonot.
voi tulla siskon 50-vuotispäivät yllätyksenä? Eikö niitä kuitenkin ole vietetty samana ajankohtana jo 49 kertaa aiemminkin???
En jaksa mennä kattomaan siskokullan känni-idiotismia ja konttailua. Mä epäilen, että mulla on duunia silloin. Tai jotain.
Mun miehen veli täytti 50 eikä pitänyt mitään juhlia laisinkaan. Olisiko pitänyt?
tulee ostettua usein aiemmin, kuin 50 v. synttärikutsut tulevat. Joten totta helvetissä minäkin menisin konserttiin, oli välit hyvät tai huonot.
voi tulla siskon 50-vuotispäivät yllätyksenä? Eikö niitä kuitenkin ole vietetty samana ajankohtana jo 49 kertaa aiemminkin???
No mua ei aikuisten ihmisten synttärit ihan päivän päälle pysy mielessä, just ehkä muistan lasteni ja mieheni syntymäpäivät. En TODELLAKAAN muutamaa kuukautta ennen matkaa säätäessä pohdi, että olikohan jollain synttärit vai ei. Eihän sitä vois ikinä tehdä yhtään mitään, jos muiden merkkipäivien mukaan menis, tai jos synttärit viikolla, sulkis sit molemmat viikonloput ennen ja jälkeen pois, kun "jos riitalla on vaikka ne viiskymppiset, eiköhän ootella kutsua..."
olen iloinen jos koko suku keksii jotain muuta tekemistä kuin ryntäystä meille.
kun on sisaruksilla välit, että toinen voi lähtee konserttiin hyvillä mielin :-)
en mä kyllä osais loukkaantua tollasesta :D olisko hiukka itsekästä olettaa, että maailma pysähtyy _mun_ synttäreiden tähden ja kukaan muu ei saa tehdä mitään muuta! hoho!
Meillä on kyllä tosi hyvät välit ollut aina :) ja on siis yhä edelleen....
sanottuna NAIMAAN!
Ja vaimokin oli saanut maalattua rauhassa.
mitä? Ei ymmärrä ei.... ;)
äiti, joka ei ole pitänyt omaan veljeensä yhteyttä 20 vuoteen, vaikka asuvat 5 kilsan päässä toisistaan.