Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on aktiiviäiti?

Vierailija
23.06.2011 |

Mitä sinulle tulee mieleen tällaisesta ihmisestä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy tarkentaa mitä ajat takaa.

Vierailija
2/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jättää oman elämänsä elämättä lasten myötä ja kokee vain heidän kauttaan. Osallistuu vanhempainyhdistyksiin yms seuroihin innolla ja kasvattaa lapsiaan jonkin oppikirjaesimerkin mukaan. Sitten kun lapset lentää pesästä, ryhtyy ihmettelemään: "Mitä nyt?!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy tarkentaa mitä ajat takaa.

aktiiviäidiksi. Esim "Se on sellainen aktiiviäiti". Tai "Sä oot sellainen aktiiviäiti". Että miten te miellätte tän sanan.

Vierailija
4/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aktiivisesti joissain lapsiperheiden asiaan asiaa ajavissa järjestöissä tai on vielä laajemminkin mukana esim. luonnosuojelutyössä. Toisin sanon nainen on aktivisti ja äiti :)

Mutta ehkä tuolla tarkoitetaan vaan aktiivista äitiä, joka toimii pirteänä ja reippaana siellä sun täällä?

Vierailija
5/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa tilanteessa ajattelen, että tuo äiti pyörittää perhekahvilaa ja kerhoja ja on mukana lapsiin liittyvissä jutuissa muutenkin järjestelijän ja vetäjän roolissa.

En ajattele sellaisesta äidistä yhtään mitään, paitsi että on positiivista että joku pyörittää kerhoja ja perhekahviloita, koska nehän ei ilman vapaaehtoistyötä toimisi.

Vierailija
6/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että sillä on viitattu siihen että olen MLL:n toiminnassa ja olen vetänyt perhekahvilaa.

Mutta en tosiaan elä vain lasteni kautta. Itse asiassa nyt olen keväästä asti haaveillut työelämään siirtymisestä, joka on edessä ensi talvena kun saan yo-tutkintoni valmiiksi.

Vierailija
7/7 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa lapsiaan 24/7 ja hyvin hoitaakin.. ei välttämättä tarvi mitään kodinulkopuolista toimintaa vetää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi