Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Näin kaupassa ällöläskin lapsen.
23.06.2011 |
Söi jäätelöä onnessaan. Olisiniin tehnyt mieli tempasta se jäätelö siltä lapselta pois. Oikeesti, onko läskille lapsille pakko ostaa herkkuja??
Tämä lapsi oli siis noin 7-vuotias tyttö. Todella lihava, että hällä oli jo läskitissitkin ja maha ja selkäläskit. Kireä hellemekko päällä ja ahmi sitä jäätelötuuttiaan. Yök!!
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
täällä joku läski puolestelee itseään ja läskejää.