Ihanaa, meillä on kerrankin melkein alkoholiton juhannus!
Mies soitti äsken töistä, että ei mitenkään ehdi alkoon. Huomenna menee töihin klo 6, eikä varmasti pääse pois ennenkuin vasta 14.00.
Pyysi, että jos minä käyn ja luetteli listaa.
Meillä on tällä hetkellä kaapissa vain muutama keskiolut.
Arvatkaa aionko mennä sinne alkoon?
Hyvää Juhannusta!!!
Kommentit (4)
Näistä asioista pitäisi parisuhteessa pystyä puhumaan. Jos et pidä alkoholinkäytöstä, niin se pitää sanoa, eikä antaa toisen olettaa sen olevan okei, ja sitten jättää menemättä alkoon.
Ilkeetä on, mutta ilkeetä on myös se, että kauniista pyynnöistä huolimatta sitä alkoholia menee ihan järjetön määrä ukon kurkusta alas joka viikonloppu.
Ei mua oikeesti haittaa alkoholin käyttö, jos sitä otettais silloin kun erityisesti aihetta on esim juhlat. Joka viikonloppuinen läträys on vaan alkanu ärsyttämään siinä määrin, että antaa ukon nyt vähän miettiä, että kannattiko.
No nyt on juhla, joo. Mutta jos on jo tässä vapun molemmin puolin ollut päissään kuin pelikaani kaikki viikonloput, niin se on nyt mun käsissä, kuinka tämä juhlaviikonloppu sitä alkoa latkitaan.
Joillekin miehille puree paremmin suora toiminta kuin ainainen kiltisti pyytely. Rähjäämään tai nalkuttamaan en ole koskaan sortunut.
Mies soitti äsken töistä, että ei mitenkään ehdi alkoon. Huomenna menee töihin klo 6, eikä varmasti pääse pois ennenkuin vasta 14.00.
Pyysi, että jos minä käyn ja luetteli listaa.Meillä on tällä hetkellä kaapissa vain muutama keskiolut.
Arvatkaa aionko mennä sinne alkoon?
Hyvää Juhannusta!!!
sitä juotavaa muualtakin kuin Alkosta ja ihan huomennakin...
Tais tulla ap:lle hiljanen juhannus.
Näistä asioista pitäisi parisuhteessa pystyä puhumaan. Jos et pidä alkoholinkäytöstä, niin se pitää sanoa, eikä antaa toisen olettaa sen olevan okei, ja sitten jättää menemättä alkoon.