Ruokakauppaan nyt. Onkohan kauheat ruuhkat?
Kommentit (11)
Luulin olleeni ajoissa ja välttäväni ruuhkat, millasitahan on iltapäivällä..?
Mummot taisteli uusista perunoista.. =0) Kaikilla kärryt äääääääääriään täynnä: kaikkee 2, varulta kolmaskin vielä..
mihin aikaan tänään kauppaan menee. Ruuhkaa siellä on kuitenkin. Minä kävin eilen ja hyvin mahtui liikkumaan. Nyt saakin sitten alkaa rentoutumaan juhannksen viettoon :)
ihmisiä liikenteessä. Olimme ennen puoltapäivää ja paljon oli väkeä kaupassa, perunalaarille sai jopa jonotella jonkin aikaa ;)
Mutta kassalle pääsi minusta jopa normaalilauantaita nopeammin. Oli kaikki melkein kassat käytössä.
Itse menen kauppaan vasta huomenna, ei lähdetä juhannuksena omaa pihaa pitemmälle niin ei ole kiire kaupoillekaan :D
Pojan kanssa käytiin tosiaan jo eilen kaupassa. Tänään otetaankin sitten ihan rennosti. Etenkin nyt kuin poikaikn nukkuu päiväunia.
Mitenkäs sinä koneella tähän aikaan olet?
Siis eikö kukaan enää tee töitä? Kun ovat jo aamupäivästa kaupoilla.
viimehetken mieliteot kaupasta. Aamusta suuntaamme torille ostamaan mansikoita, herneitä ja kirsikoita. Meillä on myös kotijuhannus edessä :)
Terv. Se eilen kaupassa käynyt
Itse menen kauppaan vasta huomenna, ei lähdetä juhannuksena omaa pihaa pitemmälle niin ei ole kiire kaupoillekaan :D
Yksi lapsi tosi kipeä ja mies töissä tänään iltaan asti. Ehkä huomenna jossain välissä heti aamusta.
Aattelin mennä Valintataloon, siellä on ihan tarpeeksi valikoimaa, kun ei tarvii mitään erikoista, mutta ei koskaan ruuhkaa. Tai sitten abc:n Saleen, sielläkin saa tehdä ostokset rauhassa.
Siis eikö kukaan enää tee töitä? Kun ovat jo aamupäivästa kaupoilla.
Ei kaikilla ala loma vasta juhannuksen jälkeen, kuten varmaan kuvittelet.
Vaihtoehtoja syiksi, miksi ihmiset jo aamupäivällä ovat kaupassa:
-loma alkanut ennen juhannusta
-vuorotyö=aamulla kauppaan kun illaksi tai yöksi töihin
-sairasloma
-työtön
-ruokatunti
Ja meidän perhe