Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkuraivari pullosta!!

Vierailija
23.06.2011 |

Auttakaa viisaat ja kokeneemmat, meillä poika nyt 3kk ja ollut täysimetyksellä. Pari kertaa saanut korviketta joista ensimmäinen jo laitoksella kun äidin diabeteksen vuoksi tarvitsi lisämaitoa, nyt olen pari kertaa yrittänyt jotta voisin itsekin käydä esim. kaupoilla tai nähdä kaveria ja vauva olisi isällä korvikemaidon turvin ( tiedän tiedän olen huono äiti siis).

Joka tapauksessa poika saa hirveät raivarit ja sätkyt kun yritän antaa pulloa, onko mitään vinkkejä hommaan, aiemmin otti pullon hyvin vastaan mutta on nyt tainnut päästä kunnollla tissin makuun.

Haluaisin tosiaan vaan tietää että poitsu suostuisi myös pulloon jotta jatko olisi helpompi, tisseistä kun ei valitettavasti tule vellejä tai perunaporkkana-soseita. Pelkään mitä tästä tulee kun pitäisi alkaa kiinteitä syöttämään jos ei kelpaakaan kuin tissi.

Tai sitten kun itsekkäästi haluaisin käydä jossain ilman vauvaa.

Ottaa tutti-osan kyllä suuhun mutta ilme on näkemisen arvoinen kun maistaa korvikkeen ja sitten alkaa jo raivo vallata pientä lasta.

Kiitos jo valmiiksi jos jollain on mitään vinkkejä :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti pumppausta käsikäyttösellä tuotti 20milliä..

Vierailija
2/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsikäyttöisellä pumpulla ei saa muutakun kädet kipeeks ja epätoivosen olon!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nokkamukiakin vasta n. 7-8kk iässä.Toinen lapsista sentään hyväksyi tutin, toinen ei sitäkään. Mitäpä tuosta, kyllä sitä itse kerkee touhuta sen jälkeen, kun vauvavuosi on ohitse. Ei voi olla mitään niin akuuttia menoa, että on pakko olla yli kolme tuntia pois, tai sitten ottaa lapsen mukaan.

Hyvin ovat soseita alkaneet syödä, mutta nesteytys on sitten tullut äidiltä siihen asti, että on osannut kunnolla nokkamukista juoda. Esikoista imetin 13 kk, kuopusta olen nyt imettänyt 10 kk, ja jatkan myös yli vuotiaaksi. Ei imetys ole minulla ainakaan estänyt harrastuksissa käymistä, kun olen pois vain max syöttövälin.

Vierailija
4/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita pumpata omaa maitoa jos se kelpais pullosta.

Vierailija
5/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysimetyksessähän juuri on ideana, että imetetään tuonne 5-6kk ikään, ja sitten aletaan antaa sosetta LUSIKALLA. Ei sitä tuttipulloa enää siinä vaiheessa tarvitsekaan mihinkään. Vellejäkään ei suositella nykyisin, vaan löysää puuroa sitten aletaan opetella syömään tuossa 5kk paikkeilla.

Kaikki lapset vain eivät sitä kumia suuhunsa halua, eivätkä korvikettakaan, jos äidinmaitoon ovat tottuneita. Vauvallakin on oma tahto jo jossain asioissa, vaikka pieni onkin. Ei ne vauvat sinua estä elämästä, vähän pitää vain omaa elämää sopeuttaa siihen vauvan elämään. Et huomaakaan kun vauvavuosi on ohitse, ja haikailet pienen nyyttisi ja imetyksen perään...

Vierailija
6/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitos :)

Tuntuu vaan että löytyy liuta ihmisiä joiden mielestä on itsekästä että pienen vauvan äiti kävisi jossain yksin.. Rakastan lastani ja olen hänen kanssaan lähes 24/7 mutta välillä tuntuu niin kotiin sidotulta, jouduin jo odotusaikana olemaan paljon vaan kotona ennenaikaisten supistusten vuoksi.

Tuosta maidon pumppaamisesta..Olen parikertaa yrittänyt ja huonolla menestyksellä 1,5h pumppauksesta alle 50milliä! Jostain syystä ei heru enempää :(

Vierailija
7/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malta hetki. Tissiaika on kuitenkin niin lyhyt.

Omani ei suostunut kuin tissille, ei halunnut pullosta omaa lypsettyä maitoani.

Mihin tarvit vellejä? Turhaketuote.

Vinkkini on siis hyvin yksinkertainen: anna tissiä, pääset kyllä vielä maailmalle ilman vauvaasikin.

Vierailija
8/8 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisitko jostain lainaan tai ostaisit rintapumpun, miel.sähkökäyttöisen?Itse en saanut lypsettyä maitoa millään enkä myös manuaalipumpulla. sähkökäyttöinen oli mulle helpotus.pumppailen aina joskus satsin pakkaseen ja sen vauva huolii pullosta hyvin, ei tosin itseni antamana huoli pulloa ollenkaan.pumppaaminen helpottaa myös omaa oloa, kun joskus maitoa tursuu yli tarpeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan