Meidän anoppi tempasee
Lähdemme miehen kanssa anoppilaan vierailulle, junamatka kestää 6h. Anoppi eilen soittaessaan totesi, että hän vie suoraan meidät asemalta syömään. Ajatus ok ja kiva, mutta kuka aattelee heti hienoon ravintolaan lähtemistä kuuden tunnin istumisen jälkeen?
Miten te, lähtisittekö?
Kommentit (21)
Lähdemme miehen kanssa anoppilaan vierailulle, junamatka kestää 6h. Anoppi eilen soittaessaan totesi, että hän vie suoraan meidät asemalta syömään. Ajatus ok ja kiva, mutta kuka aattelee heti hienoon ravintolaan lähtemistä kuuden tunnin istumisen jälkeen?
Miten te, lähtisittekö?
Siellä ei ole pakko nököttää paikoillaan 6h, kuin rautakangen nielleenä.
Junassa ei tosian tarvitse istua paikoillaan, siellä voi tosiaan siistiytyä ravintolaakin varten, jaloitella, levätä, ihan mitä haluaa.
Nyt joku tolkku sille, mistä anoppia voi arvostella.
T. tulevaisuutta kauhulla odottava kolmen pojan äiti
Olisi varmasti nälkä jo 6 tunnin istumisen jälkeen. Junassakin voi siistiytyä ja pukeutua parempiin vaatteisiin.
Junassa pitää istua paikallaan ja tuijottaa tyhjin silmin eteensä koko matkan ajan. Siellä ei myöskään saa esim. lukea kirjaa, kuunnella musiikkia tai jutella matkakumppanin kanssa. Jos noin tekee, niin kondari puuttuu kovin ottein peliin!
Ap on idiootti, se on selvää. Sääliksi käy sekä miestä että anoppia. Ihan normaaleissa vaatteissa voi sekä matkustaa että mennä ravintolaan. jos pitkä istuminen on käynyt selän päälle voi ravintolaan mennä pienen lenkin kautta, kiertää vaikka korttelin.
Tommosen anopin luokse en menisi enää ikinä. Ihminen ei oo saanu kun kuus tuntia levätä junassa ja heti pitäis jaksaa mennä syömään ravintolaan. Välit vaan poikki ja ilmotus paikallislehteen.
ilomielin :).
Mua ei haittaa, vaikka olisinkin hiukan "reissussa rähjääntyneen" näköinen. Tykkään tosi kovasti ravintolassa syömisestä. Etenkin, jos joku tarjoaa :P.
Saatteko muuten matkatavaranne ravintolareissun ajaksi esim. anopin autoon, vai pitääkö ne ottaa ravintolaan mukaan?
höyryhevosella matkatessa pukeudutakin vähän fiinimmin ns. matkavaatteisiin, joilla voi mennä sitten vähän hienompaankin teesalonkiin nauttimaan virvokkeita?
Mihin ravintolaan ap menette? Mulle ei tule mieleen yhtään ravintolaan, jonne en kehtaisi ihan perussiisteissä vaatteissani mennä. (Tilaisuuden mukaan toki pukeudun).
ja monen muunkin AV-ketjun innoittamana olen joskus miettinyt, että pitäisikö AV:lle tehdä leikkimielinen anopit vaihtoon -ketju.
Täällä meinaan moni on ihmetellyt anoppinsa mun mielestä ihan järkeviltä kuulostavia "tempaisuja". Siitä olen päätellyt, että ehkä vastaavsti mun anoppini "tempaisut" voisivat jonkun mielestä olla varsin järkeviä.
Anoppi haluaa tarjota parasta mahdollista pojalleen ja miniälleen, mutta nirsoperse miniä ei jaksa istua ravintolassa?
Pistäkää siistimmät vaatteet päälle ja tokihan siinä junassa voi ennen saapumista siistiytyä. Olisi ihana päästä pitkän junamatkan jälkeen syömään kunnolla.
todella törkeää anopilta tuollainen ruuan tarjoaminen junamatkan jälkeen. Iljettävä ämmä. Tehän paastoatte ja sillä selvä.
niin eihän se automaattisesti tarkoita hienoa ravintolaa.
En todellakaan lähtisi ravintolaan syömään kuin juuri minulle parhaiten sopivalla ajankohtana. Jos anopille ei sovi niin voi voi. Ja pitäisin itsestään selvänä että anoppi tarjoaa minulle parasta saatavilla olevaa.
useinkaan matkustella tai käydä ravintoloissa syömässä.
Kyllä niihin hienompiinkin ravintoloihin voi ihan tavallisissa matkavaatteissa mennä :)
ja jää sinä nirppana notkumaan asemalle. Varmasti anoppikin mieluummin viettää aikaansa ilman sinun seuraasi.
Juu en. Veemäinen anoppi. Sano, että hänen pitää laittaa kotona teille ruoka, ja sitten voitte mennä ravintolaan, kun sinulle sopii. Ehdottomasti.
Junamatka on pitkä,juu. Mutta ihana päästä rentoutumaan ravintolaan hyvän ruuan ääreen, onhan siinä matkalla varmaan vähän jaloittelua. Joillekkin ei tosiaan mikään kelpaa,kauhea valittaja eukko olet,just tollasilta ne avioliitot kaatuu ja valitetaan kun miehen kanssa menee päin persettä. MIETI NY VÄHÄN.
nälkähän tuossa olisi jo ehtinyt tulla. En kyllä ymmärrä yhtään, mikä tuossa on ongelma?
Kai kaupungissa on on ihan tavallisiakin ravintoloita, joihin ei vaadita jakkupukua? Aika harvassa on oikeasti ne ravintolat joihin ei voi mennä tavallisissa vaatteissa. Itse olisin luultavasti hyvin iloinen jos pääsisin heti matkustamisen jälkeen syömään. Junassa en ole koskaan halunnut syödä mitään sämpylää kummempaa.
Tai jos asia on sinulle niin hankalaa, voithan pyytää että menisitte ensin käymään anoppilassa pesemässä kädet ja kasvot.
Ap:sta tulee loistava äiti, kun joustamattomuus on tuota luokkaa...
Olisi varmasti nälkä jo 6 tunnin istumisen jälkeen. Junassakin voi siistiytyä ja pukeutua parempiin vaatteisiin.