Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä harmittaa. Ajattelin saada miestä huomenna pitkästä, pitkästä aikaa...

Vierailija
22.06.2011 |

Ja tottakai minulla alkoi tänään menkat!!

Voi itku, jos sen voi näin lievästi ilmaista. Olen eronnut kahden lapsen sinkkuäiti ja edellisestä suhteestani on aikaa jo yli kaksi vuotta. En harrasta yhden yön suhteita. Nyt olisi uusi ihastus viritteillä ja mies tulee huomenna kyläilemään. Hän antoi ymmärtää, että jää yöksi... Mikäs sen mukavampaa kuin harrastaa aikuisten leikkejä, kun lapsetkin ovat pois kotoa. Vaan eipä onnistu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mennä vaan jos panettaa!

Vierailija
2/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei onnistu??? Mä olen kyllä aina harrastanut seksiä myös menkkojen aikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei onnistu??? Mä olen kyllä aina harrastanut seksiä myös menkkojen aikaan...

Minulla on menkka-aika varsinaista tulvaa. Ja tämä olisi ensimmäinen kerta hänen kanssaan, joten en taida näillä päivillä uskaltaa hommiin ryhtyä, jos meinaan miehen pitää. Seuraavan kerran nähdään vasta kolmen viikon päästä, joten ei naurata. :(

Vierailija
4/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat siltä sitten vaan suihin! Itse et sillä kertaa tyydyty, mutta teet mieheen vaikutuksen... :)

Vierailija
5/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat siltä sitten vaan suihin! Itse et sillä kertaa tyydyty, mutta teet mieheen vaikutuksen... :)

Kunhan lupaa hoidella minut ensi kerralla.

Ap.

Vierailija
6/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällanen voi tulla aikuselle yllätyksenä?

Vierailija
7/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällanen voi tulla aikuselle yllätyksenä?

Mutta ongelmana on se, että kärsin myös välivuodoista. Jouduin vaihtamaan hormonikierukan pillereihin (Yasmin) ja niistä edelleen minipillereihin (Yazz), koska kuukautiskiertoni ei ole synnytyksien jälkeen ollut kovin säännöllinen. Nytkin vuodon piti alkaa lumepäivinä (Yazzin valkoiset tabletit), vaan eivätpä alkaneet...

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi