Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko tehdä vatsalihasliikkeitä? Synnytin 2 viikkoa sitten.

Vierailija
22.06.2011 |

Minulla on 20kg liikaa, kauheat vyötärö ja selkämakkarat ja pömppömaha. Mitä liikkeitä saan tehdä jo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan suoria, pömppä vaan pahenee. kyllä se vielä ehdit. armahda itseäsi!

Vierailija
2/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen 3kk muuta kun kävelylenkkejä, nän minulle sanottiin kun synnytin 5kk sitten.. muuten jää kuulemma pömppömaha. imetä ja lenkkeile sekä syö kevyesti eiköhän se pain lähde laskuun. minullakin tuli 20 kiloa vielä olisi 10 tiputettavana:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä taas mammat huuteloo...

Alotat kevyesti ja kuuntelet kroppaa. Ei tietysti mitään mitään kovaa treeniä aluksi. Kokeilet vaikka ihan muutamalla aluksi.

Vierailija
4/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy selinmakuulle jalat koukussa ja painat sormesi navan molemmin puolin sellaiseen 'koloon'. Nosta hieman päätä ylos ja kun sormet nousee ja sormien alla tuntuu lihakset, jännesauma on sulkeutunut ja vatsaliikkeet on ok. Niin kauan, kun sormet pysyy saumassa, aiheutat vain hallaa lihaksillesi.

Näin oli jossain lehtisessä, jonka sain vuosia sitten synnytyksen jälkeen. Eikä se sauma ihan heti sulkeutunut...

Vierailija
5/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä nyt uskallakaan kun monet varoitteli ;D Imetän kyllä.

Uskaltaako sitten zumbata tai tanssia xboxin kanssa?

Vierailija
6/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy selinmakuulle jalat koukussa ja painat sormesi navan molemmin puolin sellaiseen 'koloon'. Nosta hieman päätä ylos ja kun sormet nousee ja sormien alla tuntuu lihakset, jännesauma on sulkeutunut ja vatsaliikkeet on ok. Niin kauan, kun sormet pysyy saumassa, aiheutat vain hallaa lihaksillesi.

Näin oli jossain lehtisessä, jonka sain vuosia sitten synnytyksen jälkeen. Eikä se sauma ihan heti sulkeutunut...

Minä kokeilen tuota heti kunhan saan vauvan pois makaamasta päältäni :D

Vierailija
7/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syviä eikä muitakaan. Tietysti oman jaksamisen mukaan, mutta pääsääntöisesti ennen 6 vko:n jälkeistä tarkastusta ei saisi sen enempiä jumpata, sillä vasta silloin lääkäri tarkastaa vartalon toipumisen synnytyksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän