Me vietetään miehen kanssa juhannus erillään
Minä olen töissä ja mies menee tuttavien mökille. Turhahan miehen olisi istua kotona, kun voi pitää hauskaakin. Ja kysyi kyllä mielipidettäni asiaan. Sanoin, että ilman muuta menet.
Kommentit (10)
Ei kyllä tullut mieleenkään tiedustella mieheltä haluaako se minun jäävän kotiin!
kummastakin erillään. Mä yksin kotona ja ai että mä aion nauttia!
etenkin kun mökille on menossa yksi brunette, joka on yrittänyt iskeä miestäni muutaman kerran, vaikka on varattu itsekin.
Minkäs sille sitten voi? Niinhän saattaisi käydä, vaikka mies olisi kotonakin.
En pidä miestä kahleissa. Olemme rakastuneita.
muista illoista. Tietenkin pariskunnat voi liikkua omissa menoissakin. Olen tehnyt ulkomaan matkojakin ilman miestäni..huu.
mies töissä, taitaa olla kolmas juhannus putkeen...
Mutta ei haittaa, on saanut itse valita onko joulun vai juhannuksen vapaalla niin totta kai on kivempaa, että iskä on sitten jouluna kotona - antaa perheettömien rällästää juhannuksena, emme me sitä ennen muksujakaan ole näin aikuisiällä mitenkään erityisesti viettäneet vaan se on viikonloppu muiden joukossa.
minä töissä ja mies lasten kanssa mun sukulaisten mökillä :)
etenkin kun mökille on menossa yksi brunette, joka on yrittänyt iskeä miestäni muutaman kerran, vaikka on varattu itsekin. Minkäs sille sitten voi? Niinhän saattaisi käydä, vaikka mies olisi kotonakin. En pidä miestä kahleissa. Olemme rakastuneita.
Ainahan sitä paljon puhutaan pettämisestä, mutta aito luottamus on harvinaista nykyaikana. Harmi, että joudut olemaan juhannuksen töissä. Tehkää miehenne kanssa joku muu viikonloppu jotain kivaa, niin saatte menetetyn ajan takaisin.
on kyllä monta viikonloppua yhteistäkin aikaa.
Ollaan sellaisia kylki kyljessä nyhjääjiä ja tehdään kaikki yhdessä.
Tiedän, että ikävä tulee moneen kertaan, mutta sittenhän on taas mukavaa viettää aikaa keskenään.
ap
eikä edes asuta yhdessä, vaikka kahdeksan vuotta tässä ollaan yksissä oltukin. Se tuntuu olevan ongelma kaikille muille, paitsi meille:D
kuitenkin ahdistaa kun tane teet oikein aloituksen. mies saattaa juhannusheilan loytaa mokilta..