Mikä on hyvä leposyke
Jos leposyke on 56, niin onko se hyvä vai huono 35 vuotiaalle.
Kommentit (9)
Eiköhän tuo apnkin ole normaalin hyvän rajoissa.
ole 60?
toisilla se voi siis vuorokausitasolla laskea jopa alle 40, mulla se oli 35. jos se olis ollut alle 30, olis pitänyt mitata sitä 48 h. paavo nurmellakin tais olla jotain 40 :)
Mutta paikallaan seisten se tipahtaa nopeasti alle 60, eli yön aikana leposyke on varmaankin lähempänä ellei jopa alle 50. Treenaan paljon ja syke on huomattavasti laskenut siitä, mitä se oli. Normaali sykevaihtelu aikuisella taitaa olla 45-80.
Jos verenpaineesi on poikkeuksellisen matala, se voi myös nostaa sykettä. Käytätkö jotain erityisruokavaliota tai dieettiä? Joka tapauksessa on aina suositeltavaa puhua lääkärisi kanssa.
Jos alle 55 niin hyvä on:)
Minulla reilusti alle 40 ja lääkäreiden mielestä siinä on myös terveydelliset haittapuolensa.
Paavo Nurmen leposyke oli parhaimmillaan 25.
Cross Fit!!
Itselläni leposyke aina 80-100, mutta verenpaine matala. Alkoi hiukan huolestuttaa, kun luin että korkea leposyke voi altistaa vanhempana sydänvioille :/. Olen parikymppinen.
Mun miehen syke on uskomaton, se polki kerran pitkän matkan kuntopyörällä, sitten se hyppäs siitä pois ja sen syke oli ihan leposykkeen tasolla! Tänään se polki melkein 80 km, mutt ei mitannut.
Vierailija kirjoitti:
Jos alle 55 niin hyvä on:)
Minulla reilusti alle 40 ja lääkäreiden mielestä siinä on myös terveydelliset haittapuolensa.
Paavo Nurmen leposyke oli parhaimmillaan 25.
Cross Fit!!
Paavo Nurmen leposyke ei olenollut koskaan 25. Vauva-foorumilla jokaisen mies tienaa 15000 € / kk ja leposyke on 12 bpm.
mulla oli lääkärintarkastuksessa 43 ja jouduin jatkotutkimuksiin, vaikka kerron, että oli hurja treenikausi meneillään. mitän vikaa ei löytynyt, urheilijoilla on usein matala pulssi.