Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen palautteen antaisit Huutiksessa,

Vierailija
22.06.2011 |

jos huutamasi kirjan kannessa olisi kumitettu piirros, joka kuitenkin on painunut niin että näkyy ikävästi?

Huutisilmoituksessa lueteltu kyllä muut "viat" eli esim. tahra reunamuksessa, mutta noin oleellista ja näkyvää vikaa ei oltu mainittu.

Onko tyhmää nillittää moisesta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nipottaa, ja lähes 200 kauppaa tehneenä olen antanut negan / neutraalin ehkä viisi kertaa. Nämäkin lunastamattomia huutoja tai että esim paidassa on ollut iso reikä.

Jos tuo jälki ei haittaa kirjan lukemista en valittaisi, varsinkin jos oli halpa.

Vierailija
2/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo jälki ei haittaa kirjan lukemista en valittaisi, varsinkin jos oli halpa.

En ostanut kirjaa edes pelkän lukemisen takia, koska olen lukenut sen jo :) Eikä tuo vika näkynyt edes hinnassa... Laitoin kuitenkin positiivisen mutten kirjoittanut mitään mutta vähän paha maku jäi suuhun. Katoin vielä myyjän muita kohteita ja oli tosi tunnollisesti kertonut kaiken maailman kahvikuppitahroista, niin ihmettelen ettei vaivautunut tuosta kertomaan ku ihan näkyvä, esteettinen vika. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeasti nähnyt tuota mainitsemaasi vikaa. Jos se vaikka oli tullut jo hänelle käytettynä. Jos hinta oli halpa, antaisin olla, tai ehkä voisin ottaa myyjään yhteyttä ainakin ennen minkään negatiivisen palautteen antamista.

Vierailija
4/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä unohtanut mainita vian.Mäkin unohdan välillä jotain oleellista kun tohkeissani kirjotan kuvausta.

Vierailija
5/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut ensin yhteyttä myyjään ja ehdottanut hinnan alentamista. Jos on onnistunut olen antanut positiviisen, jos ei niin vastausviestin asenteesta riippuen joko negan tai neutraalin.

Vierailija
6/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut ensin yhteyttä myyjään ja ehdottanut hinnan alentamista. Jos on onnistunut olen antanut positiviisen, jos ei niin vastausviestin asenteesta riippuen joko negan tai neutraalin.

olen törmännyt kaltaisiisi. Saat minulta automaattisesti saman, minkä annat palautteeksi ja seikkaperäisen selostuksen siitä, mikä kaupanteossa vuoksesi meni pieleen.

Vierailija
7/7 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen törmännyt kaltaisiisi. Saat minulta automaattisesti saman, minkä annat palautteeksi ja seikkaperäisen selostuksen siitä, mikä kaupanteossa vuoksesi meni pieleen.

Minun vuokseni? Jos itse myit virheellisen tuotteen, etkä maininnut siitä tuoteselotuksessa, etkä ollut valmis korvaamaan aiheuttamaasi vääryyttä ja vielä vittuilit päälle. Virhekö on silloin tosiaan ostajassa?