Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa syitä miksi uskaltautuisin ratsastuksen alkeiskurssille?

Vierailija
22.06.2011 |

Talli sijaitsee sopivalla etäisyydellä.. ratsastin joskus ala-asteikäikäisenä, mutta harrastus jäi pienen hevospelon vuoksi. Nyt houkuttaisi löytää joku koukuttava harrastus, olisiko se ratsastus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait niitä löytyy muitakin harrastuksia???

Vierailija
2/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim osallistua vaelluksiin hevosen selässä. Hevosharrastus on kiva kun se antaa mahdollisuuden olla luonnon helmassa ja eläinten parissa työstressi vähenee tuntuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEKÖ luetellaan sulle syitä?

Jos sua pelottaa, ÄLÄ MENE.

Jos oot riittävän kiinnostunut ja haluat mennä MENE

Sun se pitää ite miettiä haluakko mennä vai et. Outoja kysymyksiä täällä. Noi on sellasia asioita et ne pitäs pystyä ihan itse päättään mitä haluaa tai mitä ei halua tehdä.

Vierailija
4/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastus on loistava harrastus myös aikuisille! Hyvää liikuntaa (reidet ja peppu kiinteytyy varmasti), rentouttavaa puuhailua hevosten parissa. Myös yhteishenki useimmilla talleilla on hyvä, eikä aloittelija-aikuisia mitenkään "syrjitä", mene ihmeessä kokeilemaan!

Kannattaa mainita kun aloitat että ehkä vähän pelottaa, niin on joku tallin henkilökunnasta tukena vieressä :)

Tsemppiä!

Vierailija
5/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko aloittaa ratsastus uudelleen jos on paha heinäallergia ja lievä eläinallergia? Talliin ei ole terkoitus mennä.

Vierailija
6/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko aloittaa ratsastus uudelleen jos on paha heinäallergia ja lievä eläinallergia? Talliin ei ole terkoitus mennä.

Jokainen ratsastaja satuloi hevosensa ja samoin riisuu sen. Luuletko, että hevonen on sulle valmiiksi laitettu.

Vierailija
7/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös harrastuksen aloituksessa. Ei kun rohkeasti kokeilemaan siitä se lähtee.

Vierailija
8/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole koskaan pelännyt ja minua kovasti kiinnostaa miksi se on pelottavaa. Itse olen ratsastanut ihan pienestä alkaen, lukion jälkeen oli 10 vuoden tauko ja 4 vuotta sitten ostin oman hevosen.

Se on hyvä harrastus kunhan käyt tallilla, jossa homma hoidetaan fiksusti eikä hevosia ajeta loppuun. Monen pelko alkaa huonosti pidetyn tuntikaakin puremista...

Vierailija
9/9 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukava harrastus. Ihanaa kun saa luotua yhteyden niinkin isoon ja ylväsään otukseen kuin hevoseen. Todella rentouttavaa ja mukavaa. Menee myös liikunnasta. Pelon ja itsensä ylittäminen on todella palkitsevaa.

Ennen kaikkea miksi et menisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme