Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotain miehelleni

Vierailija
22.06.2011 |

Haluaisin antaa jotain miehelleni. Jotain millä voisin sanoa kuinka paljon häntä rakastan. Yllätysillalliset, yhteiset tekemiset, karkkipussit ja muut on tullut hankittua jo moneen kertaan, joten haluaisin antaa jotain muuta. Koruja ei käytä. Nyt vaan puuttuu se idea :)

Jotain ihan pientä, mutta mikä kertoo hänelle kuinka paljon häntä arvostan ja kuinka paljon hänestä välitän.

Millä olet itse yllättäny miehen tai miten haluaisit yllättää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..itsetekemääsi kauniiseen PIENEENkorttiin joka sitten mahtuu vaikka lompakkoon, näin kaunis ajatus kulkee hänellä mukana ja ilahduttaa monta kertaa..

nimim ei sen aina tarvitse olla ostettua tavaraa..

Vierailija
2/4 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäät alusvaatteet, ehkä jotain pientä kivaa seksilelua kokeiltavaksi, sopiva valaistus, suklaakonvehteja, hierontaöljyä tai vartalosuklaata...

Jätä johonkin hänelle löydettäväksi piristävä lappu jossa kerrot rakastavasi. Esim. hänen taskuunsa tai lompakkoonsa, tai kirjoita viesti huulipunalla vessan peiliin.

Kirjoita ihan oikea rakkauskirje käsin ja kerro mitä hänessä rakastat.

Teetä t-paita, jossa lukee isolla "RAKASTAN ****A". Minun mieheni teki kerran näin ja kun näin paidan hänen päällään, menin ihan sanattomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on itse asiassa kaikessa yksinkertaisuudessaan juuri semmoinen ajatus mitä hain, mutta ei tullut mieleeen.

Sitä tulee ajateltua asioita ihan liian monimutkaisesti :)

Vierailija
4/4 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi