Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö merkkilaukkuja?

Vierailija
22.06.2011 |

Käytätkö merkkilaukkuja? Tuntuisi vähän hurjalta käyttää kovin kallista vaikka ilmaiseksi saisi. Esim. tuolla arvotaan tonnin(!!!) laukku:

http://www.facebook.com/voitalaukku

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

GUESSIA!

Vierailija
2/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten käytän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä laukkumerkeistä mitään, ostan sellaisen mikä sattuu miellyttämään.

Vierailija
4/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Longchamp (ja/tai Marimekko) lasketaan merkkilaukuksi.

Tosin kallein ostamani merkkilaukku oli n. 120 euroa.

Vierailija
5/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon laukkuja minulla on noin 6 erilaista (-väirstä) samoin longchampin laukkuja 5 kpl.

Ja pari Palmrothin laukkua. Tonnin laukun voisin ostaa, jos katsoisin sen hyväksi sijoitukseksi, jota käytän seuraavat 20 vuotta.

Vierailija
6/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän merkkilaukkuja ja myös paljon halpojakin laukkuja. Ainoa kallis laukkuni on suklaanruskea kuvionahkainen Mulberryn Bayswater. Aion hankkia vielä jonkun laadukkaan pienemmän laukun.

Vierailija
7/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä pelota että laukku katoaa tai turmeltuu? Käyttötavaraahan nuo ovat kuitenkin.

Vierailija
8/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä yhtään varo enää, uutena tietenkin hieman. Kallein laukkuni on 2500 € ja se kestääkin loppuelämäni, muut on siltä väliltä. "00-300 € laukkuja en enää hanki, eivät kestä vuosien käyttöä.

En hukkaa laukkujani minnekään. Sehän on aina olalla, kainalossa tai kädessä. Ja sisältö ainakin toisen tonnin arvoinen.

Vierailija
9/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä pelota että laukku katoaa tai turmeltuu? Käyttötavaraahan nuo ovat kuitenkin.

Sinäpä sen sanoit, ne ovat käyttötavaraa eivätkä mitään näyttelyesineitä. Eihän minua nyt pelota ajaa autollakaan tai pitää koruja. En ole ikinä kadottanut tai tuhonnut laukkua, halvimmat kyllä ovat vähitellen hajonneet. Kalliit laatulaukut kestävät uudennäköisinä päivittäistäkin käyttöä.

En muuten haluaisi tuota palkintolaukkua, se on ruma. :P

T. 8

Vierailija
10/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt sattuu olemann joku Björn Borgin laukku, mutta sekin on ostettu kirppikseltä, onkohan edes aito.

En katso muiden laukkuja joten en edes ajatele että muut kiinnittäisivät huomiota juuri minun laukkuuni. en näe siis mitään iloa laittaa jokon nyssäkkään suuria rahoja. Tuskin kestävät yhtään sen kauemmin ja jos kestävät, niin muoti ajaa jo niiden ohi.

Vierailija
11/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkintolaukun voi myydä jos sen joku ostaa, ostaa sitten pari ihanaa Guessin laukkua ja jääkin vielä rahaa :P

Vierailija
12/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nykyään vaikka millä tukiasella ja muilla sutturoilla on sellaisia tai feikkiversioita. Toinen kamala merkki on burberry-tuotteet.

Itse käytän Hermèsin, Marc Jacobsin, Chloén ja Puccin laukkuja.

Vierailija
13/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä ole ollut minua miellyttäviä laukkuja.

Vierailija
14/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessiä en kyllä minään merkkinä pidä, nehän ovat tekonahkaakin.

Vierailija
15/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on arkikäytössä tuhat euroa maksanut vuitton.

guessin laukkuja omistan myös jokusen kymmentä.

Vierailija
16/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa niitä myydään outleteissä hintaan 15 €/kpl. En siellä asuessani ymmärtänyt lainkaan, että kyseessä JOKU merkki.

Vierailija
17/43 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole laukkuihminen.

Vierailija
18/43 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä 1 Espritin isohko laukku (sitä nyt ei voi edes laskea merkkilaukuksi mutta tykkään siitä kovasti), 1 Marimekon olkalaukku ja 1 pieni Longchampin laukku juhlalaukkuna. Säälittävää. Niin ja on mulla peräti Guessin lompakko! ;-)

Vierailija
19/43 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän merkkilaukkuja

Vierailija
20/43 |
25.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisesti nosta uskottavuuspisteitä, se on vähän "teini" -merkki. Pitäydy aidossa nahassa, Longchampissa ja tutustu muihin laukkuvalmistajiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi