Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele paras Cityshopparivinkkisi

Vierailija
22.06.2011 |

Tutun yllyttämänä tilasin Trendilehden, jonka mukana tuli Cityshoppari-kortti. Nyt on puoli vuotta pian mennyt, enkä ole käyttänyt korttia vielä kertaakaan!! =(

Miten käytät korttia ja suosittele minulle jotakin paikkaa, jossa korttia kannattaisi käyttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä niissä saa jotain 2 yhden hinnalla, ja kuitenkin aina kaupungilla ollessa tulee vähintään siellä kahvilla käytyä.

Vierailija
2/6 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käynyt läpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kahviloihin(saa moneen 2 yhden hinnalla tai alennusta). Sit ajattelin hammaslääkäriin mennä, ihonpuhdistukseen ja jalkahoitoon.

Vierailija
4/6 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään CityDealin kautta saa parempia tarjouksia. En varmaankaan hanki Cityshopparia enää ensi vuonna.

Vierailija
5/6 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin HopLopiin ajattelin lasten kanssa kaksi yhden hinnalla mennä, ja PoPista ostin -20% housut.

Sitten kahviloita ja ravintoloita olen jonkun verran käyttänyt.

Vierailija
6/6 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viedä mutsi kansallisteatteriin katsomaan näytelmää (aikaisempina vuosina on ainakin ollut 2 yhden hinnalla). Sillä sai jo itse maksetun cityshopparin hinnan takaisin. Kaikki muu oli sit plussaa mulle :)

Miehen kanssa tuli käytyä syömässä 2 yhden hinnalla ja kampaamoetuja hyödynsin. Ehkä jotain kahvilajuttuja tuli kans käytettyä, jos sattu vastaan ko. kahvila. Muuten jäi aika vähäiselle käytölle. Makuuniedut tuli käytettyä ensimmäiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä