Oletko muka Vesa Keskistä älykkäämpi?
Mun mielestä rahaa ja kauniita Brasilialaisia naisia ei tyhmä mies saa. Monet haukkuu Vesaa ihan turhaan. Todennäköisesti ei vaan oma kapasiteetti riitä muuhun kuin muiden arvosteluun.
http://bit.ly/Oletko-viisaampi
Kommentit (8)
Taloudesta, liiketoiminnasta, yms. "kovista asioista" en tiedä mitään, Keskinen taas on uskomaton liikeälyssään, tulevaisuuden ennustamisessa, todellinen visionääri ja rohkea toteuttamaan unelmiaan. Minulta puuttuu nuo kaikki ominaisuudet.
Parisuhde- ja ihmissuhdeasioissa ja niin sanotun tunneälyn puolella taas luulen pärjääväni Keskiselle ainakin kohtalaisesti, jos median välittämä kuva Keskisen toilailuista on yhtään oikea.
PS. Miksi kysyt? Mitä itse luulet?
Olen 99% varma, että herra Keskinen asuu siellä mystisessä kahdessa jäljelle jäävässä prosentissa.
Vesahan ei itse edes naisiaan hommaa. Ja bisnestäkin pyörittää tehokas koneisto, ei hän itse.
Mutta se koneisto on kuitenkin kehittynyt nyt Vesan omistaja-kaudella. Eihän kukaan pysty luomaan miljoonia yksinään; Oikeasti älykkäät osaa ja uskaltaa etsiä ja hankkia itseään älykkäämpiä (ja eri tavalla kyvykkäitä) ihmisiä alaisikseen!
Ja bisnestäkin pyörittää tehokas koneisto, ei hän itse.
Olisikohan kateellisen puhetta?
t. oliko kolmonen?
Vesahan onkin tosi ihanan ja fiksun oloinen! Oikea järjen jättiläinen! (YÖK!) Ja tuurillahan ne laivatkin seilaa, taitaapi olla Vesa ollut enemmän oikeassa paikassa oikeaan aikaan kuin osannut käyttää aivojaan bisneshommissa. Yököttävämpää ja mauttomampaa miestä saa hakea. Ei taida Keskinen saada enää suomalaista naista kun pitää hakea jostain kaukaa joku joka ei tunne herran historiaa.
Ei taida Keskinen saada enää suomalaista naista kun pitää hakea jostain kaukaa joku joka ei tunne herran historiaa.
Ehkä Vesa vaan tykkää tummemmasta ja tulisesta?
Mensan testin mukaan olen älykkäämpi kuin 98% ihmisistä.