Lasten synttärit kesällä - kukaan ei ilmesty
Olen nyt kahtena kesänä peräkkäin todistellut tyttäreni kavereiden synttäreitä, että ihmiset ovat todella välinpitämättömiä. Viime vuonna yksiin juhliin kesäkuun lopussa ilmestyi yksi vieras, minun lapseni. Ja eilen yksiin juhliin tuli kaksi lasta, minun lapseni ja joku toinen.
Vaikka olisi kuinka loma-aika, niin toivoisi, että ihmiset ilmoittaisivat, miksi eivät pääse tai yrittäisivät järjestää, että lapsensa pääsisi. On todella surullista katsottavaa, kun pieni tyttö odottaa innolla synttäreitään, ja kaikki valmista, mutta vieraat vaan puuttuvat. Lasten synttärit ovat tärkeitä muulloinkin kun kouluaikaan, eikä kukaan voi sille mitään, milloin on syntynyt. Ja jos joku ehdottaa juhlien siirtoa kevääseen tai syksyyn, niin ei sekään ole kiva asia, sillä oikea juhlapäivä on joskus ihan muulloin.
Kommentit (27)
En pysy päivistä perillä, kun olen lomalla. Haluan nollata ajatukset ja rentoutua täysin.
hankala ajatella muitakin kuin itteä lomalla. ihme meininkiä,ei onnistuis multa. hyvinkin on mielessä lasten jutut,vaikka lomalla olisinkin.
kaverinimpparit. Toivottavasti vanhemmat on älynneet laittaa nimen, jonka nimipäivä ei ole kesällä.
En pysy päivistä perillä, kun olen lomalla. Haluan nollata ajatukset ja rentoutua täysin.
hankala ajatella muitakin kuin itteä lomalla. ihme meininkiä,ei onnistuis multa. hyvinkin on mielessä lasten jutut,vaikka lomalla olisinkin.[/Olen todellakin täydellisen levon tarpeessa, kun läheinen ihminen kuoli viime kuussa.
aiemmin pidettiin juhlat toukokuun lopussa. Nyt pidettiin tänään ja kymmenestä kutsutusta yhdeksän paikalla :)
Eli tiedän harmin, mutta se on suurelta osin sankarin vanhempien viitseliäisyydestä kiinni.
Ap esitti harmistuksensa siitä että moukkamaiset vanhemmat jättävät ilmoittamatta ,että eivät pääse synttäreille! Se onkin raivostuttavaa vaikka ne synttärit pidetään milloin hyvänsä.
ja erittäin hyvin onnistuu juhannusviikolla. Mikähän muilla on ongelmana?
No ei ainakaan toukokuussa kannata kutsuja jakaa.
pojalla synttärit nyt heinäkuun alussa. on kutsuttu koulusta kavereita ja serkkuja. tulee kuka tulee ja jos ei pääse ei voi mitään. kuitenkin nämä serkut(hyviä kavereita ovat)pääsevät ja poika tietää ettei kaikki koulukaverit(kutsutut)pääse ehkä. kutsussa pyysin ilmoittamaan pääseekö tulemaan ja jo on osa ilmoittanut tulostaan. Yksi kaveri on matkoilla,mutta eiköhän siellä porukkaa piisaa. viime vuonna pidettiin toukokuun lopussa kavereille ja sillon pääsi kaikki. nyt ajateltiin että otetaan se riski,mut pyydetään muitakin kuin kavereita samaan aikaa,kun kuitenkin samaa ikää ovat suunnilleen kaikki ja vielä sukupuolikin sama:)